Maskinfører Skrevet 16. mai Forfatter Skrevet 16. mai SVK2 skrev (14 timer siden): Eplemost er godt! Ja ☺️ 1
Sviskepott Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai De som har vokst opp med snille besteforeldre og gårdsdrift, er heldige. Frukt, grønt, høner og selvplukkede egg. ☺️ m.m. 1
Sviskepott Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai God formiddag. Jeg er sulten, så nå vil jeg ha skiver og kaffe! 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Maskinfører skrev (5 timer siden): Ja det håper vi også ❤️ ❤️ Vi ønsker deg en fin og god fredag.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Sviskepott skrev (4 timer siden): De som har vokst opp med snille besteforeldre og gårdsdrift, er heldige. Frukt, grønt, høner og selvplukkede egg. ☺️ m.m. Sviskepott skrev (2 timer siden): God formiddag. Jeg er sulten, så nå vil jeg ha skiver og kaffe! MR SPEED skrev (3 timer siden): Good morgen Vi ønsker dere også en fin og god fredag.♥️♥️
Maskinfører Skrevet 16. mai Forfatter Skrevet 16. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god fredag.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god fredag ❤️ ❤️ 1
Maskinfører Skrevet 16. mai Forfatter Skrevet 16. mai MR SPEED skrev (På 15.5.2025 den 17.21): Koser meg med eplemost fra meny 👍prøver drikke mindre brus cola urge syreholdig er promp promp promp å rapp rapp 😊 Spiste 3 bokser meg druer i går og prompa jeg hele natta siste natta på sykehuset så prompa jeg ned hele rommet ☺️ 1
Maskinfører Skrevet 16. mai Forfatter Skrevet 16. mai Sviskepott skrev (6 timer siden): God formiddag. Jeg er sulten, så nå vil jeg ha skiver og kaffe! Ja men det er godt 😉 1
Ryuuou Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai (endret) Jeg hørte kaffe? Kaffe er black gold! Kaffe om morgenen, kaffe på dagen. Kaffe rett før jeg legger meg, sover som en stein. Endret 16. mai av Ryuuou 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Ryuuou skrev (1 time siden): Jeg hørte kaffe? Kaffe er black gold! Kaffe om morgenen, kaffe på dagen. Kaffe rett før jeg legger meg, sover som en stein. Maskinfører skrev (1 time siden): Ja men det er godt 😉 Maskinfører skrev (1 time siden): Spiste 3 bokser meg druer i går og prompa jeg hele natta siste natta på sykehuset så prompa jeg ned hele rommet ☺️ Maskinfører skrev (4 timer siden): Vi ønsker dere også en fin og god fredag ❤️ ❤️ Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️ 1 1
Maskinfører Skrevet 16. mai Forfatter Skrevet 16. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️ Fin og god fredagskveld ❤️ ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Maskinfører skrev (20 minutter siden): Fin og god fredagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 16. mai Forfatter Skrevet 16. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 16. mai Forfatter Skrevet 16. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ 1
Delvis Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Hallo og god natt 🙂Sovet i dau rett før jegkul asetta nytt sim kory i den neste nobil. Det var Det satt i og nobil. så nå er det natt og nå tokjg sovepille.ny type far lege, den virker, nå er det prikker pp ttautet og ppå skjermen. det er mye bråk oh nå fälje prøvr å ove. aste er sove . gof natt ap 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Delvis skrev (17 minutter siden): Hallo og god natt 🙂Sovet i dau rett før jegkul asetta nytt sim kory i den neste nobil. Det var Det satt i og nobil. så nå er det natt og nå tokjg sovepille.ny type far lege, den virker, nå er det prikker pp ttautet og ppå skjermen. det er mye bråk oh nå fälje prøvr å ove. aste er sove . gof natt ap Vi ønsker dere en fin og god 17.mai.🟥🟥⬜⬜🟦🟦
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai Vi håper at dere alle sammen får en fin og god 17mai.🟥🟥⬜⬜🟦🟦 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå