Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Sviskepott skrev (2 minutter siden): Jeg gjetter at det smaker potet, med godt krydder i. Jeg liker potet, så det hadde nok vært godt for min gane. Tvi-Tvi med videre test. Smakte godt da ☺️ 1 1
Tussi Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Uff, alt du skal gjennom... 20 piller???? Det er jo mer enn meg det. Håper du blir bedre snart, jeg blir litt bekymret for deg min venn her inne 🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (5 timer siden): @Tussi Maskinfører skrev (5 timer siden): Hadde håpet de var ferdig med disse ☹️☹️ Sviskepott skrev (5 timer siden): Jeg gjetter at det smaker potet, med godt krydder i. Jeg liker potet, så det hadde nok vært godt for min gane. Tvi-Tvi med videre test. Maskinfører skrev (6 timer siden): Smakte bare så vidt på Suppa skal på CT så tørr ikke å spise før testen er ferdig ☺️ Sviskepott skrev (6 timer siden): Wow...potetsupper har jeg aldri vært borti, men hva smakte det? Maskinfører skrev (7 timer siden): Følte meg litt som Hellstrøm når de spurte om jeg skulle ha denne Potetsuppa Maskinfører skrev (9 timer siden): Ja 👍👍 Maskinfører skrev (9 timer siden): Ja er enig der sånn ☺️ tusen takk ☺️ Maskinfører skrev (9 timer siden): Da er MR av hodet tatt Sviskepott skrev (9 timer siden): Godt at du ligger i senga og ikke kjører bil med alle de på innsiden. God bedring. Maskinfører skrev (10 timer siden): Sånn da har jeg tatt 20 Piller ☺️ Maskinfører skrev (10 timer siden): Hei ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god 8.maikveld.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Tussi skrev (5 timer siden): Uff, alt du skal gjennom... 20 piller???? Det er jo mer enn meg det. Håper du blir bedre snart, jeg blir litt bekymret for deg min venn her inne 🥰 Vi ønsker deg også en fin og god 8.maikveld.♥️♥️
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god 8.maikveld.♥️♥️ Fin og god 8 Mai kveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Fin og god 8 Mai kveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (16 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Det gjør vi også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det gjør vi også ❤️ ❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våre også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (22 minutter siden): Ja våre også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai (endret) Nå var det 5 Piller igjen @Tussi samt vassdrivende 😀 Endret 8. mai av Maskinfører 2
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Det liker vi å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ 1
Tussi Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (5 minutter siden): Nå var det 5 Piller igjen @Tussi samt vassdrivende 😀 Da er det godt med kateter 😅 2
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Tussi skrev (2 minutter siden): Da er det godt med kateter 😅 Ja slipper heldigvis kateter nå da 😀 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Vi sender våre varmetanker og våre varmeklemmer til deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi sender våre varmetanker og våre varmeklemmer til deg.♥️♥️ Vi sender til dere også ❤️ ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå