Tussi Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Takk ja er trist ☹️ aner ikke jeg går nå på sterke medisiner om morgenen er blodtrykket 167 etter medisinering ligger den på 130 nå er jeg nok så ung så mulig det retter seg ☺️ Men hva skjer med nyrene? Hvordan oppdaget du at BT var så høyt? 2
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Tussi skrev (13 minutter siden): Men hva skjer med nyrene? Hvordan oppdaget du at BT var så høyt? Jeg medisineres Hjerte/Nyre dro til lege med mistenkt Blodtrykk ☺️ 2
Tussi Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Maskinfører skrev (3 minutter siden): Jeg medisineres Hjerte/Nyre dro til lege med mistenkt Blodtrykk ☺️ Jeg håper du blir helt frisk ❤️ er du fortsatt på sykehuset? 2
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Tussi skrev (Akkurat nå): Jeg håper du blir helt frisk ❤️ er du fortsatt på sykehuset? Ja det håper jeg også nyrene er skadd men jeg er 36 år så ting kan endre seg ♥️ tror jeg blir utskrevet i morgen da har jeg vært her siden 28 April ☺️♥️ var i allefall det legen sa satser på og få deg ut i morgen 2
Tussi Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det håper jeg også nyrene er skadd men jeg er 36 år så ting kan endre seg ♥️ tror jeg blir utskrevet i morgen da har jeg vært her siden 28 April ☺️♥️ var i allefall det legen sa satser på og få deg ut i morgen Håper du kommer deg hjem og kan slappe av. Alltid best å hvile hjemme... du blir vel sykemeldt en stund nå? 2
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Tussi skrev (2 minutter siden): Håper du kommer deg hjem og kan slappe av. Alltid best å hvile hjemme... du blir vel sykemeldt en stund nå? Ja håper jeg også ja legen mente jeg ville bli bedre av å komme hjem ☺️ aner ikke om jeg blir sykemeldt eller om de vil ha meg i gang umiddelbart 2
Tussi Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja håper jeg også ja legen mente jeg ville bli bedre av å komme hjem ☺️ aner ikke om jeg blir sykemeldt eller om de vil ha meg i gang umiddelbart Sikkert greit å få en liten tilvenning etter så stor påkjenning... 2
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Tussi skrev (3 minutter siden): Sikkert greit å få en liten tilvenning etter så stor påkjenning... Ja det er nok det ☺️ 2
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai (endret) Hønsefrikase har jeg ikke spist på 20 år sikkert nam nam 🐔🐔🐔🐔 Endret 6. mai av Maskinfører 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Tussi skrev (4 timer siden): Uff så trist... og du er jo så ung... er det noe som kan fikses med tid? Må du ha dialyse? Maskinfører skrev (4 timer siden): Takk ja er trist ☹️ aner ikke jeg går nå på sterke medisiner om morgenen er blodtrykket 167 etter medisinering ligger den på 130 nå er jeg nok så ung så mulig det retter seg ☺️ Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Maskinfører skrev (3 timer siden): Hønsefrikase har jeg ikke spist på 20 år sikkert nam nam 🐔🐔🐔🐔 😋😋 2
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): 😋😋 ☺️☺️ 1
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Vi ønsker dere også fin tirsdagskveld ❤️ ❤️ 1
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Skjønte ikke så mye av dette @Tussi pga høyt blodtrykk måtte jeg ta ultralyd av halsen og alt så bra ut ☺️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Maskinfører skrev (11 minutter siden): ☺️☺️ Maskinfører skrev (9 minutter siden): Skjønte ikke så mye av dette @Tussi pga høyt blodtrykk måtte jeg ta ultralyd av halsen og alt så bra ut ☺️ Maskinfører skrev (10 minutter siden): Vi ønsker dere også fin tirsdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Maskinfører skrev (19 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai MR SPEED skrev (21 minutter siden): 20 betar sushi til elskete prisen 198.kr da 👍👍 😋😋
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai (endret) @Tussi kan jeg ta denne nå å ? Kanylen ble fjernet i går ☺️ Endret 6. mai av Maskinfører 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå