Sviskepott Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Har du tv der du ligger? Er vel ikke så heldig å ha enmannsrom? 1
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Sviskepott skrev (18 minutter siden): Har du tv der du ligger? Er vel ikke så heldig å ha enmannsrom? Nå har jeg enmannsro med tv nesten som hotell ☺️ 1
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai (endret) Nå tar det ennå lengre tid før jeg får hentet noen Pus hos medisineres for hjerte og nyresvikt @Tussi 😻😻 Endret 6. mai av Maskinfører 1
SVK2 Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai 10 minutes ago, Maskinfører said: Forhåpentligvis skrives jeg ut i morgen ☺️ Så bra! 1
Sviskepott Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Maskinfører skrev (38 minutter siden): Nå har jeg enmannsro med tv nesten som hotell ☺️ Bra det ene og stakkars deg med det andre under her. Håper inderlig at du ikke skal ha slik trøbbel igjen. 😕 Maskinfører skrev (16 minutter siden): Det gjør så vondt ☹️☹️ 1
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Sviskepott skrev (4 minutter siden): Bra det ene og stakkars deg med det andre under her. Håper inderlig at du ikke skal ha slik trøbbel igjen. 😕 Ikke jeg heller ☹️ de satt sånn inn i armbeinet som de kunne setter sprøyter i ☺️
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai SVK2 skrev (14 timer siden): Ble du kvitt kateteret i dag? Ja det var deilig ☺️
SVK2 Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai 35 minutes ago, Maskinfører said: Det gjør så vondt ☹️☹️ 5 minutes ago, Maskinfører said: Håper snart denne skal ut ☺️ 4 minutes ago, Maskinfører said: Og at disse forsvinner ☺️ ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Maskinfører skrev (1 time siden): Vi ønsker dere også god mandagskveld ❤️❤️ Maskinfører skrev (1 time siden): Ja skal sjekke ☺️☺️ MR SPEED skrev (2 timer siden): The Album That Marked the End of Aerosmith’s Prime MR SPEED skrev (3 timer siden): Riktig god morgen å good bedring til @Maskinfører å good morgen til resten her her @Sviskepott @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller @Maskinfører ❤️❤️❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god mandag.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai SVK2 skrev (1 time siden): Så bra! Sviskepott skrev (37 minutter siden): Bra det ene og stakkars deg med det andre under her. Håper inderlig at du ikke skal ha slik trøbbel igjen. 😕 Vi ønsker dere også en fin og god tirsdag.♥️♥️
Tussi Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Maskinfører skrev (1 time siden): Nå tar det ennå lengre tid før jeg får hentet noen Pus hos medisineres for hjerte og nyresvikt @Tussi 😻😻 Uff så trist... og du er jo så ung... er det noe som kan fikses med tid? Må du ha dialyse? 2
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Tussi skrev (20 minutter siden): Uff så trist... og du er jo så ung... er det noe som kan fikses med tid? Må du ha dialyse? Takk ja er trist ☹️ aner ikke jeg går nå på sterke medisiner om morgenen er blodtrykket 167 etter medisinering ligger den på 130 nå er jeg nok så ung så mulig det retter seg ☺️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå