Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september 2024 Skrevet 13. september 2024 Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Folk er idioter så nei takk🫠 Vi har fått beskjed og råd fra både fastlegen og psykologen vår å komme oss litt ut blant andre mennesker.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september 2024 Skrevet 13. september 2024 MR SPEED skrev (3 minutter siden): GOOD natt 😁😁 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰
Kassettspiller Skrevet 13. september 2024 Skrevet 13. september 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi har fått beskjed og råd fra både fastlegen og psykologen vår å komme oss litt ut blant andre mennesker. Psykologen vet ikke hva han skal si om dette🤣
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september 2024 Skrevet 13. september 2024 Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Psykologen vet ikke hva han skal si om dette🤣 Cassidy Tvillingene tenker vi sier hun, for psykologen vår var fortsatt dame sist vi var hos henne.🤣🤣👍👍
Kassettspiller Skrevet 13. september 2024 Skrevet 13. september 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker vi sier hun, for psykologen vår var fortsatt dame sist vi var hos henne.🤣🤣👍👍 Alltid hatt menn som psykologer
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september 2024 Skrevet 13. september 2024 Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Alltid hatt menn som psykologer Cassidy Tvillingene har hatt både menn og kvinner som psykologer gjennom oppveksten vår.
Kassettspiller Skrevet 13. september 2024 Skrevet 13. september 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene har hatt både menn og kvinner som psykologer gjennom oppveksten vår. Jeg er den beste psykologen for meg selv😎 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september 2024 Skrevet 13. september 2024 Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Jeg er den beste psykologen for meg selv😎 Cassidy Tvillingene er vel egentlig også de beste psykologene for oss selv og hverandre når det skal sies.😉😉
Kassettspiller Skrevet 13. september 2024 Skrevet 13. september 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er vel egentlig også de beste psykologene for oss selv og hverandre når det skal sies.😉😉 Dere kan jo bruke hverandre også😊
Maskinfører Skrevet 13. september 2024 Forfatter Skrevet 13. september 2024 Kassettspiller skrev (2 timer siden): @Maskinfører hvorfor lar du Ludvik og Solan jobbe gratis? Gjør jeg det ? 😀
Maskinfører Skrevet 13. september 2024 Forfatter Skrevet 13. september 2024 Kassettspiller skrev (2 timer siden): Vi blir en slags duo. Ja vi gjør det 🥰🥰
Maskinfører Skrevet 13. september 2024 Forfatter Skrevet 13. september 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️
Kassettspiller Skrevet 13. september 2024 Skrevet 13. september 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Gjør jeg det ? 😀 Ja, du gir vel ikke penger til dyrene? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september 2024 Skrevet 13. september 2024 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Dere kan jo bruke hverandre også😊 Cassidy Tvillingene forteller alltid hverandre alt, og vi deler alt som vi kan og må snakke om med hverandre.🥰🥰
Kassettspiller Skrevet 13. september 2024 Skrevet 13. september 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi gjør det 🥰🥰 Er vi også duer? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september 2024 Skrevet 13. september 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 13. september 2024 Forfatter Skrevet 13. september 2024 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, du gir vel ikke penger til dyrene? Jo jeg gjør det 😀 betaler også Ludvik i lakrisbåter 😀
Kassettspiller Skrevet 13. september 2024 Skrevet 13. september 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene forteller alltid hverandre alt, og vi deler alt som vi kan og må snakke om med hverandre.🥰🥰 Dere er vel alltid sammen.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september 2024 Skrevet 13. september 2024 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Dere er vel alltid sammen. Jepp, det stemmer, Cassidy Tvillingene henger støtt sammen som erteris.😊😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå