Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Skrevet 15. april 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Saken var bare registrert ingenting var mottatt var automatisk Ok. Noen ganger hvis jeg ønsker svar på slike offentlige ting, så tar jeg ofte en tlf og jeg 😂. Purrer på dem litt 😂 Min erfaring er at dem ofte har litt for god tid 😂. Hender det funker faktisk 🏆 1
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Skrevet 15. april 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei det ble ikke noe 😉 Ble ikke noe å då? 1
MR SPEED Skrevet 15. april 2024 Skrevet 15. april 2024 Oxalidaceaee skrev (28 minutter siden): Hva er du har bestilt for noe @MR SPEED? Ser at dette selskapet her har fått mange dårlige anmeldelser fra misfornøyde kunder..... https://no.trustpilot.com/review/www.migyston.com Som jeg trur er copy psvr 1 kontroller å det er ikke orginale kontroller da her Orginale kontroller vet ikke om du ser har dysleksi er ord blind da👎 men prøver lære meg å skrive da 😀 Oxalidaceaee skrev (27 minutter siden): Du gjorde det du ja 😂😂😂😂 Ja nå er jeg spent 😂😂😂😂 Ka he du finni på nå då? Svarer deg her å da på hva da vet ikke Oxalidaceaee skrev (26 minutter siden): Du får krysse fingran dine da 🤞🤞🤞 Berre ikkje held dem bak ryggan fer da ble det jug nemlig..... Sånn søta Oxalidaceaee skrev (19 minutter siden): Kjøpte faktisk to eventyrbøker i dåpsgave til min niese, som har bodd hos meg siden ho var seks år gammel. En med masse eventyr fra Asbjørnsen og Mo❤️ Det var ikke alltid like lett å lese i den første siden det var mange ord jeg måtte oversette siden ho ikke forsto hva jeg sa 😂. Fikk nå lært a mange ord lell 😉. Hvor mange ho husker.... Nei det e en anna sak det ja.... Og en med mange mange eventyr fra HC Andersen ❤️ her har du et ord TÆLLE er å gå 😊 Oxalidaceaee skrev (18 minutter siden): Tror du de gjør det? Jeg skriver å hva da vet ikke 👍 1
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Skrevet 15. april 2024 MR SPEED skrev (9 minutter siden): Som jeg trur er copy psvr 1 kontroller å det er ikke orginale kontroller da her Orginale kontroller vet ikke om du ser har dysleksi er ord blind da👎 men prøver lære meg å skrive da 😀 Svarer deg her å da på hva da vet ikke Sånn søta her har du et ord TÆLLE er å gå 😊 Jeg skriver å hva da vet ikke 👍 Av og te virker det nesten som om du snakke rondt dæ sjøl.... Fine fingre du har 😘😍🥰🤩 Liker dem ❤️
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Skrevet 15. april 2024 MR SPEED skrev (12 minutter siden): Som jeg trur er copy psvr 1 kontroller å det er ikke orginale kontroller da her Orginale kontroller vet ikke om du ser har dysleksi er ord blind da👎 men prøver lære meg å skrive da 😀 Svarer deg her å da på hva da vet ikke Sånn søta her har du et ord TÆLLE er å gå 😊 Jeg skriver å hva da vet ikke 👍 TÆLLE e et fint ord vettu ❤️ Forbinder ordet med noe anna e då... Har jo hørt noe lignende 😂 D e itte tæl å tru 😂 Vet ikkje om det e rektig då 😂 E tok ein sjangs 😂
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Skrevet 15. april 2024 Bryr meg forresten ikkje om du har dysleksi @MR SPEED❤️. Berre e forstå ka du skriv og ka du mein... Så e det meste grett vettu 🤣😉 For mæ æ d ein baggatell 👌🏆
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Skrevet 15. april 2024 MR SPEED skrev (18 minutter siden): Som jeg trur er copy psvr 1 kontroller å det er ikke orginale kontroller da her Orginale kontroller vet ikke om du ser har dysleksi er ord blind da👎 men prøver lære meg å skrive da 😀 Svarer deg her å da på hva da vet ikke Sånn søta her har du et ord TÆLLE er å gå 😊 Jeg skriver å hva da vet ikke 👍 Fine hunken min ❤️ Liker jo å tro det jeg vettu 😉 ❤️ 😘 😍
Maskinfører Skrevet 15. april 2024 Forfatter Skrevet 15. april 2024 Oxalidaceaee skrev (37 minutter siden): Ble ikke noe å då? Nei det ble vel ikke det da Sendte de E-Post klokken 10:50 og nå er klokken 15:06 de burde kunne klare og svare innen 5 timer men det er offentlige latsabber hele etaten burde vært privatisert 1
Maskinfører Skrevet 15. april 2024 Forfatter Skrevet 15. april 2024 Oxalidaceaee skrev (41 minutter siden): Ok. Noen ganger hvis jeg ønsker svar på slike offentlige ting, så tar jeg ofte en tlf og jeg 😂. Purrer på dem litt 😂 Min erfaring er at dem ofte har litt for god tid 😂. Hender det funker faktisk 🏆 Det nytter ikke å snakke til offentlige ansatte 😂 kartverket burde vært privatisert 😂 aner ikke 1
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Skrevet 15. april 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei det ble vel ikke det da Sendte de E-Post klokken 10:50 og nå er klokken 15:06 de burde kunne klare og svare innen 5 timer men det er offentlige latsabber hele etaten burde vært privatisert Så så... De private e litt mer ekspeditte 👌 Kan være enig i det 🏆 Er jo en grunn til at flere offentlige virksomheter har blitt privatisert... Husker jeg måtte ringe ulike etater til slutt for jeg hadde rett og slett ikke tid til å vente... Dette gjaldt Statsforvalteren da... 1
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Skrevet 15. april 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det nytter ikke å snakke til offentlige ansatte 😂 kartverket burde vært privatisert 😂 aner ikke Har du prøvd? 😂 1
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Skrevet 15. april 2024 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Nå har glemt save stede i spillet da Å det var dumt da... Kommer jeg her og forstyrrer deg og greier så du kommer helt ut av det.. Sorry Morry 🫣🫣🫣
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Skrevet 15. april 2024 MR SPEED skrev (27 minutter siden): Som jeg trur er copy psvr 1 kontroller å det er ikke orginale kontroller da her Orginale kontroller vet ikke om du ser har dysleksi er ord blind da👎 men prøver lære meg å skrive da 😀 Svarer deg her å da på hva da vet ikke Sånn søta her har du et ord TÆLLE er å gå 😊 Jeg skriver å hva da vet ikke 👍 Biter du negler du eller?
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Skrevet 15. april 2024 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Det nytter ikke å snakke til offentlige ansatte 😂 kartverket burde vært privatisert 😂 aner ikke Aner jeg en smule irritasjon eller? 😂😂😂 1
Maskinfører Skrevet 15. april 2024 Forfatter Skrevet 15. april 2024 Det er så jævla gammaldags kunne man ikke bare logget seg inn med BankID da også tatt det derfra ? To eksemplarer Du må sende skjøtet i to eksemplarer til Kartverket når du skal tinglyse. Du kan enten sende to originale skjøter eller det originale skjøtet og en kopi. Profesjonelle aktører må i tillegg bekrefte at kopien er korrekt, for eksempel ved å stemple rett kopi. Det originale skjøtet blir sendt tilbake til innsenderen. Det andre eksemplaret blir arkivert hos Kartverket etter tinglysing. Kopien kan i ettertid bli brukt for å kontrollere om originaldokumentet er riktig tinglyst, dersom det skulle oppstå tvil. 1 1
Maskinfører Skrevet 15. april 2024 Forfatter Skrevet 15. april 2024 Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): Så så... De private e litt mer ekspeditte 👌 Kan være enig i det 🏆 Er jo en grunn til at flere offentlige virksomheter har blitt privatisert... Husker jeg måtte ringe ulike etater til slutt for jeg hadde rett og slett ikke tid til å vente... Dette gjaldt Statsforvalteren da... Det er fordi det offentlige stille krav til det private det gjøres det ikke for det offentlige statsforvalteren ja burde vært privatisert han også : 1
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Skrevet 15. april 2024 Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): 😂😂😂😂 Denne sangen minner meg om en historie pappa fortalte meg 😂😂😂 Han hadde langt hår faktisk 😂 Tro det eller ei 😂😂😂 Så fikk han beskjed av sin far om å klippe seg... Det ville han ikke, sta som han er 😂😂😂 Så da bodde han faktisk hos sine besteforeldre en periode 👌.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå