Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en strålende morgen.😊😊 Håper dere og får det strålende rakkarungene 😂😂😂 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april God morgen alle sammen 😊 Håper alle har det bra og får en enda bedre dag 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (2 minutter siden): God morgen alle sammen 😊 Håper alle har det bra og får en enda bedre dag 🍀☘️🐶🥰 Ditto 💚☘️🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Oxalidaceaee skrev (21 minutter siden): Ditto 💚☘️🍀🐶🥰 Tusen❤️takk 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (29 minutter siden): Tusen❤️takk 😊🐶🥰 Bare hyggelig 😀 ❤️🤣☘️💚 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (56 minutter siden): God morgen alle sammen 😊 Håper alle har det bra og får en enda bedre dag 🍀☘️🐶🥰 Tenker som Åge jeg 😀. Han er god på å inspirere synes jeg 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Oxalidaceaee skrev (1 time siden): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (1 time siden): ❤️❤️ Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja det er jeg også ❤️❤️ Entern skrev (3 timer siden): Håper jeg også 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintorsdag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Oxalidaceaee skrev (1 time siden): Håper dere og får det strålende rakkarungene 😂😂😂 Trippelure skrev (1 time siden): God morgen alle sammen 😊 Håper alle har det bra og får en enda bedre dag 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintorsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april (endret) Entern skrev (10 timer siden): Hei @MR SPEED fattern kjøpte Lego traktor til meg når jeg var barn 🚜 Ja ikke sant oppfordrer deg kjøpe et Lego sett Prøve deg på den her lett trur for deg etter på la oss få bilder @Entern Oxalidaceaee skrev (10 timer siden): Skal si du bygger 👌. Er du glad i Lego du? Har du vært i Legoland noen gang? Ja da var barn etter på nei Oxalidaceaee skrev (10 timer siden): Ser ut som du har det behagelig ihvertfall 👌 Ja testet den lampa Igår da null varme i ho batteriet ikke varm på 800 lumen kan da brukes i 10.000 timer poster 1 post (er greit) 2 poster(det går det å) 3 poster ( hm usikker) 4 poster (no ikke bra) 5 poster (nei plz) 6 poster (er for mye) allt over 7 å 8 å 9 og 10 er spam nei slapp av som du ser bruker ikke smilis brukte i førsten her en dag kom moterator sa ro deg ned smilis da han husk @Oxalidaceaee ❤️❤️❤️♥️♥️♥️ hvis du er flink skrive Max 2 poster om gangen ja etter jeg skriver post kan du skrive 2 poster igjen å oxo der jeg taga deg da å love bilder av Lego pipp pipp er noe stikk ord 1977 7 Oskar da film 1 da men tar rollig med byggingen da greier holde deg 2 poster da er du ekstrem flink da 👍👍 Endret 11. april av MR SPEED 3 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (6 minutter siden): Ja ikke sant oppfordrer deg kjøpe et Lego sett Prøve deg på den her lett trur for deg etter på la oss få bilder @Entern Ja da var barn etter på nei Ja testet den lampa Igår da null varme i ho batteriet ikke varm på 800 lumen kan da brukes i 10.000 timer poster 1 post (er greit) 2 poster(det går det å) 3 poster ( hm usikker) 4 poster (no ikke bra) 5 poster (nei plz) 6 poster (er for mye) allt over 7 å 8 å 9 og 10 er spam nei slapp som du ser bruker ikke smilis brukte i førsten her en dag kom moterator sa ro deg ned smilis husk @Oxalidaceaee ❤️❤️❤️♥️♥️♥️ hvis du er flink skrive Max 2 poster om gangen ja etter jeg skriver post kan du skrive 2 poster igjen å oxo der jeg taga deg da å love bilder av Lego pipp pipp er noe stikk ord 1977 7 Oskar da film 1 da men tar rollig med byggingen da greier holde deg 2 poster da er du ekstrem flink da 👍👍 Gir du meg opplæring nå 😉 Ja jeg vet jeg kan være veldig delesyk 😂😂😂 Er jo ikke Snapchat dronninga for ingenting 😂 Prøver å skjerpe meg litt.... Deler bare der jeg får assosiasjoner til en sang eller noe. Kan man være for glad? 🤔 Da kan det være vanskelig.... Er veldig glad i å skrive her inne.... Føler meg verdsatt 💛. Jeg deler jo ikke bare for å dele heller liksom... Har så mye på hjertet jeg.... Kan være stum som en østers og da.... Det kommer an på tror jeg.... Liker egentlig ikke at andre prøver å begrense meg.... Hensyn kan jeg selvfølgelig prøve å ta 💛 Øvelse gjør mester 👌. Så det trenger jeg å øve på..... Er det godt nok? Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (11 minutter siden): Ja ikke sant oppfordrer deg kjøpe et Lego sett Prøve deg på den her lett trur for deg etter på la oss få bilder @Entern Ja da var barn etter på nei Ja testet den lampa Igår da null varme i ho batteriet ikke varm på 800 lumen kan da brukes i 10.000 timer poster 1 post (er greit) 2 poster(det går det å) 3 poster ( hm usikker) 4 poster (no ikke bra) 5 poster (nei plz) 6 poster (er for mye) allt over 7 å 8 å 9 og 10 er spam nei slapp som du ser bruker ikke smilis brukte i førsten her en dag kom moterator sa ro deg ned smilis husk @Oxalidaceaee ❤️❤️❤️♥️♥️♥️ hvis du er flink skrive Max 2 poster om gangen ja etter jeg skriver post kan du skrive 2 poster igjen å oxo der jeg taga deg da å love bilder av Lego pipp pipp er noe stikk ord 1977 7 Oskar da film 1 da men tar rollig med byggingen da greier holde deg 2 poster da er du ekstrem flink da 👍👍 2 poster over hvor lang tid da? Det lurer jeg på..... Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april https://lekekassen.no/lego-blomster-10313-bukett-med-markblomster-icons-botanical-collection?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwlN6wBhCcARIsAKZvD5jNjf8g8kCQeUlIb0SGKyLOaSAa5iOQbwVJreOSwZZ4eCFrHiprSb8aAmMjEALw_wcB Synes disse er fine jeg ❤️. Kjekt å ha på vinteren 😂😂😂. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): @Oxalidaceaee Driver du bare og aper med meg du eller? 😂 Aper spiser ikke sau de vettu 😉🤣. 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april U give me the big O, I give U anything I got 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): 2 poster over hvor lang tid da? Det lurer jeg på..... 2 så venter exe jeg eller andre skriver Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): https://lekekassen.no/lego-blomster-10313-bukett-med-markblomster-icons-botanical-collection?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwlN6wBhCcARIsAKZvD5jNjf8g8kCQeUlIb0SGKyLOaSAa5iOQbwVJreOSwZZ4eCFrHiprSb8aAmMjEALw_wcB Synes disse er fine jeg ❤️. Kjekt å ha på vinteren 😂😂😂. Kjøpe den å hvis du trenger hjelp så spør meg har hatt Lego fra sluttet røyke ca 15000 år å mere er 939 deler byggebeskrivelse https://www.lego.com/cdn/product-assets/product.bi.core.pdf/6508205.pdf Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Driver du bare og aper med meg du eller? 😂 Aper spiser ikke sau de vettu 😉🤣. 😂😂😂😂 Ja litt noen ganger kommer trollet bæææææææææææ bæææææææææææææ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (12 minutter siden): @Oxalidaceaee Fin tannstilling på den der da 😉😂 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Din tur 😛 @Oxalidaceaee 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): 2 så venter exe jeg eller andre skriver Kjøpe den å hvis du trenger hjelp så spør meg har hatt Lego fra sluttet røyke ca 15000 år å mere er 939 deler byggebeskrivelse https://www.lego.com/cdn/product-assets/product.bi.core.pdf/6508205.pdf Ja litt noen ganger kommer trollet bæææææææææææ bæææææææææææææ Du altså 😂😂😂😂 Kommer trollet? Hvilket troll? Det har vi ikke sett 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): 2 så venter exe jeg eller andre skriver Kjøpe den å hvis du trenger hjelp så spør meg har hatt Lego fra sluttet røyke ca 15000 år å mere er 939 deler byggebeskrivelse https://www.lego.com/cdn/product-assets/product.bi.core.pdf/6508205.pdf Ja litt noen ganger kommer trollet bæææææææææææ bæææææææææææææ Tusen takk for byggebeskrivelsen 💛 Setter veldig pris på det 💛 Snill du er med meg 💛 Elsker speila dine ❤️ 😘 😍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå