Gå til innhold

er detta en dårlig score i 3d mark 2003?

sjøgren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får rundt 4600 i 3d mark 2003 men ekke helt sikker på om detta er bra eller dårlig.hvis du syns det er dårlig så PLZ kom med noen gode råd eller no!! TAKKER FOR ALL HJELP! :thumbs:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er en bra score, men vi vet jo ikke hva slags maskinvare du har?

Regner med du har noe som FX5800 +++ eller et Radeon 9700 ?

Edit: Fant maskinvaren din på info, jo det er en fin score.

Endret av ^Th0mas^
Skrevet
Edit: Fant maskinvaren din på info, jo det er en fin score.

Iogmed 03 nesten kun bruker gpu er ikke det så alt for bra score med et 5900kort. Burde ha fått 500-1000p mer.

sjøgren: har du nyeste drivere (53.03) scrudd av AA & AF, satt på performance i driveren osv?

Skrevet
Tja, men han har jo ikke verdens beste CPU heller da.

Sant det, men når jeg klokket fra 2.8ghz til 3.26 fikk jeg en økning på rundt 50p så cpu skal ikke ha så mye å si.

Skrevet
Tja, men han har jo ikke verdens beste CPU heller da.

Sant det, men når jeg klokket fra 2.8ghz til 3.26 fikk jeg en økning på rundt 50p så cpu skal ikke ha så mye å si.

Er det ikke sånn at mange ikke får noe særlig ytelses forskjell når de har klokka cpu/gpu i 3dmarks' også, er det ikke?

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

opplever stor poengøkning i 3dmark03 etter å ha klokket gpu..

Skrevet

Vel, virker som om CPU har litt å si, jeg poppet fra 5800 til 6800 ved å anskaffe ny CPU. (gikk fra xp1800+ til p4 3.0) fikk jo også ny RAM og HK da, men er da tydeligvis verdt litt......

Skrevet
Jupp, kommer litt ann på drivere og.

Noen installerer bare de driverne som følger med på CD.

Selv opplevde jeg liten, om ingen endring i 3dmark2003 etter at jeg brukte andre skjermkortdrivere enn de som fulgte med. Dessuten var jeg utrolig misfornøyd med scoren! Litt over 3000 bare. Må nok kaste inn litt mere ram snart... :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...