Gå til innhold

Kjøpe jogge/tur sko med god demping som varer lenge


Frizt

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en litt overvektig mann med plattfot og kne problemer som sliter veldig med å finne med gode dagligdagse sko. 

Siste paret jeg kjøpte var noen New Balance fresh foam 1080, men de varte ikke lenger en  6mnd før den dempingen var helt gåen. 

 

Er det noen som har gode anbefalinger til nye sko? Ønsker helst at de skal vær litt vannavstøtende, god demping og laget for å kunne gå 7-10 000 steg om dagen. 

 

Så litt på Brooks beast gts 23, men synes de kanskje var litt harde og de har fått en del blandet tilbakemeldinger. 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Frizt skrev (11 minutter siden):

Hei,

Jeg er en litt overvektig mann med plattfot og kne problemer som sliter veldig med å finne med gode dagligdagse sko. 

Siste paret jeg kjøpte var noen New Balance fresh foam 1080, men de varte ikke lenger en  6mnd før den dempingen var helt gåen. 

 

Er det noen som har gode anbefalinger til nye sko? Ønsker helst at de skal vær litt vannavstøtende, god demping og laget for å kunne gå 7-10 000 steg om dagen. 

 

Så litt på Brooks beast gts 23, men synes de kanskje var litt harde og de har fått en del blandet tilbakemeldinger. 

 

Har du forsøkt Hoka-sko ?

Litt dyrere men der får du gode sko som er tilpasset bruk og fot

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Inspector skrev (1 time siden):

Har du forsøkt Hoka-sko ?

Litt dyrere men der får du gode sko som er tilpasset bruk og fot

Jeg har ikke prøvd de enda, men gikk på en smell med Ecco sko engang så er litt forsiktig til å kjøpe nye. 

Har du noe tips til modeller som er gode til mitt formål?

Lenke til kommentar
Tåkelys skrev (6 minutter siden):

Til stier og skog, prøv ut Hoka Speedgoat. Og gjerne de som er vanntett. Utrolig gode sko.

Hoka Stinson 7, er de mest dempede skoene til Hoka, og er beregnet for asfalt, om du skulle trenge asfaltsko

Takk, jeg tenker det blir asfalt som er mest relevant. 

Skal se om jeg finner noen butikker som har Hoka sko i nærheten som jeg kan prøve. 

Fant og HOKA SKYLINE-FLOAT X som jeg likte litt bedre fargen på. Hørt noe om den?

I følge det jeg finner på nett så skal den vær veldig lik Stinson 7

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...