chairgame Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 (endret) jeg har et Geforce FX 5600DT 256mb. ja jeg vet at det suuger.' men kan jeg få moddet det? eller hvis ikke, hvordan kan jeg klokke det? Endret 14. januar 2004 av magnusloe
ExTerminator Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Du kan jo bruke coolbits. Det er et registerhack som gjør at du kan klokke fra driverne til Nvidia. Lag en ny fil i notepad, lim in nedenfor text(italic) og lagre filen som coolbits.reg Dobbelklikk filen, trykk ok. Og du får en ekstra meny i skjermegenskaper/instillinger/avansert. REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NVTweak] "Coolbits"=dword:ffffffff "NvCplEnableHardwarePage"=dword:00000001 "NvCplEnableAGPSettingsPage"=dword:00000001
alex100 Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Legg inn Powerstrip og øk core og memory med 5 mhz om gangen. Og kjør f.eks. 3DMark03 inni mellom for å sjekke om du ser artifacts. Artifacts er når noen deler av skjermbilde ser "feil" ut. F.eks. at noen farger er en annen farge enn de egentlig skulle vere osv. Du vet hva artifacts er når du har sett dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå