N-4K0 Skrevet i går, 05:04 Skrevet i går, 05:04 Jeg har både egg og bacon, jeg har lyst på, men gidder ikke steke 😂 1
MR SPEED Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden N-4K0 skrev (5 timer siden): Jeg har både egg og bacon, jeg har lyst på, men gidder ikke steke 😂 Har varmen tatt livet av deg 29 deilige varme grader her nå ❤️❤️❤️❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden MR SPEED skrev (2 timer siden): Har varmen tatt livet av deg 29 deilige varme grader her nå ❤️❤️❤️❤️❤️ N-4K0 skrev (7 timer siden): Jeg har både egg og bacon, jeg har lyst på, men gidder ikke steke 😂 Vi ønsker dere en god og fin lørdag.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋
MR SPEED Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Sunt eller usunt mat CC ?? hva blir svaret
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden MR SPEED skrev (15 minutter siden): Sunt eller usunt mat CC ?? hva blir svaret Vi svarer en kombo av de to.😉😉
MR SPEED Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Vi svarer en kombo av de to.😉😉 ❤️❤️❤️❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Varmt har dere det nå her CC 27 varmegrader føles som 29 varmegrader ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden MR SPEED skrev (4 timer siden): Varmt har dere det nå her CC 27 varmegrader føles som 29 varmegrader ❤️ MR SPEED skrev (4 timer siden): ❤️❤️❤️❤️❤️ Vi håper at du har en fin og god julinatt.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå