Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Ja vi synes også at tiden flyr av gårde.😉😉 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Vi ønsker dere alle sammen en Godpinseaftenmorgen.👨🦰👩🦰🕊️🕊️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🟠🟠🧃🧃😋😋 1
Sviskepott Skrevet 7. juni Forfatter Skrevet 7. juni Ryuuou skrev (10 timer siden): Kanskje en ''hva skulle jeg gjort uten'' tråd kunne være morro. DET syns jeg at "noen" skulle dra i gang om de føler for det. Jeg blir med. 🤓 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godpinseaftenmorgen.👨🦰👩🦰🕊️🕊️ Takk, søte dere to natteranglere. Det samme til dere, selv om dere nok sover før en får sagt hei til dere? Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🟠🟠🧃🧃😋😋 Jeg kjøpte denne her i går og skal åpne den til første skive og frokost nå. Anbefales om en liker kombinasjonen. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Sviskepott skrev (4 timer siden): DET syns jeg at "noen" skulle dra i gang om de føler for det. Jeg blir med. 🤓 Takk, søte dere to natteranglere. Det samme til dere, selv om dere nok sover før en får sagt hei til dere? Jeg kjøpte denne her i går og skal åpne den til første skive og frokost nå. Anbefales om en liker kombinasjonen. Vi sier nam nam,😋😋 Og vi ønsker deg en fin og god pinsehelg.🕊️🕊️🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni (endret) Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Endret 7. juni av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Vi ønsker dere alle sammen en God1.pinsedagmorgen.👨🦰👩🦰🕊️🕊️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🟠🟠🧃🧃😋😋
Ryuuou Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni 24 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🟠🟠🧃🧃😋😋 Bra meny. Har tatt litt pause fra det men jeg bør gå for litt klassisk engelsk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Ryuuou skrev (4 minutter siden): Bra meny. Har tatt litt pause fra det men jeg bør gå for litt klassisk engelsk. Vi går helst for klassisk irsk.🍀🍀☘️☘️👨🦰👩🦰👍👍 1
Sviskepott Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni Rart at min kropp vet når det skal være lønsj. Den har begynt å jodle ganske høyt nå og vil ha mat! Sender en lønsjhilsen til alle hyggelige folk her. 🤗 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Sviskepott skrev (1 time siden): Rart at min kropp vet når det skal være lønsj. Den har begynt å jodle ganske høyt nå og vil ha mat! Sender en lønsjhilsen til alle hyggelige folk her. 🤗 Vi ønsker deg en fin og god 1.pinsedag.♥️♥️
Maskinfører Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni MR SPEED skrev (På 4.6.2025 den 18.41): https://www.gamereactor.no/seagate-lanserer-et-4-tb-lagringskort-for-xbox-series-s-x-1784673/ @Maskinfører Skal sjekke 😀 1
Maskinfører Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni MR SPEED skrev (På 3.6.2025 den 1.56): Helt topp lover gun puzzel kjøpt se tråden til @Maskinfører Det er bra 😀 1
Maskinfører Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 2.6.2025 den 13.42): Vi ønsker dere en fin og god mandag.♥️♥️ Fin og god mandag ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Sånn fikk jeg vært på Grøstad også og kjøpt med Baconpølse god pinsehelg 😀 1 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Maskinfører skrev (1 time siden): Sånn fikk jeg vært på Grøstad også og kjøpt med Baconpølse god pinsehelg 😀 Maskinfører skrev (1 time siden): Fin og god mandag ❤️❤️ Maskinfører skrev (1 time siden): Det er bra 😀 Maskinfører skrev (1 time siden): Skal sjekke 😀 Vi ønsker deg en fin og god 1.pinsedagkveld.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Vi har kost oss med Kyllinglår og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🥤🥤😋😋
Maskinfører Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god 1.pinsedagkveld.♥️♥️ Fin og god 1 pinsedagkveld ❤️❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå