Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ikke jeg jeg har testa fryse sprayen Den har ikke vi testet, og dette er tråden til Sviskepott vet du.😉😉 1
MR SPEED Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Den har ikke vi testet, og dette er tråden til Sviskepott vet du.😉😉 Vet 😜🤪😝 da cc 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni MR SPEED skrev (6 minutter siden): Vet 😜🤪😝 da cc 🤣🤣👍👍 1
Ryuuou Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni 6 hours ago, MR SPEED said: Det her må jeg ha. Jeg går veggimellom når uønskede idioter flyr in eller kryper inn her. Beklager men jeg kan ikke eksistere med dem. Sånn er det bare. Har sagt mange ganger til demn at de ikke må komme hit. Enten dauer dem av å fly runt fanget eller klasket flat av meg. Plus jeg blir veldig sinna og forstyrret. Bare lose lose situation det der. 1
MR SPEED Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Ryuuou skrev (Akkurat nå): Det her må jeg ha. Jeg går veggimellom når uønskede idioter flyr in eller kryper inn her. Beklager men jeg kan ikke eksistere med dem. Sånn er det bare. Har sagt mange ganger til demn at de ikke må komme hit. Enten dauer dem av å fly runt fanget eller klasket flat av meg. Plus jeg blir veldig sinna og forstyrret. Bare lose lose situation det der. Er fluer du mener Den beste Drepte en flue på 2 meter fra meg 1
Ryuuou Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni (endret) Ser bra ut. Andre kryp? Foreløpig har jeg bare brukt duft spray. Virker litt. SC Johnson Glade samme merke. https://glade.com/en-gb/products/sprays/aerosol/pure-clean-linen Lukter bra da heh. Endret 5. juni av Ryuuou 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Vi skal en del ærender i dag. Så vi logger straks av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Vi har kost oss med Fish and Chips og Brus til middag i dag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Ryuuou skrev (1 minutt siden): Litt PreWO fra Pf og nå litt kaffe. Vi håper at du har en fin og god fredagskveld.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Ryuuou skrev (Akkurat nå): Mer kaffe senere ja. Hva skulle jeg gjort uten kaffe! Vi er helt enige, kaffe må vi ha.☕☕😋😋 1
Sviskepott Skrevet 6. juni Forfatter Skrevet 6. juni Nå må jeg ha teve. Hva skulle jeg ha gjort uten min teve. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Sviskepott skrev (4 minutter siden): Nå må jeg ha teve. Hva skulle jeg ha gjort uten min teve. Vi koser oss også med både tv, radio og pc nå i kveld.📺📺📻📻💻💻👨🦰👩🦰👍👍 2
Ryuuou Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Kanskje en ''hva skulle jeg gjort uten'' tråd kunne være morro. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Vi håper at alle sammen får en fin og god pinse.🕊️🕊️👨🦰👩🦰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå