Sviskepott Skrevet i går, 06:53 Forfatter Skrevet i går, 06:53 Åhh...jeg bliver helt MO i knærne etter et slikt bydende og meget dominant bestemmelsesblikk på morgenen. *dåner* 1
N-4K0 Skrevet i går, 07:15 Skrevet i går, 07:15 Enkelte momenter krever bestemte hender, eller i dette tilfelle blikk, for katastrofer å forhindre! 1
Sviskepott Skrevet i går, 07:41 Forfatter Skrevet i går, 07:41 Katastroferende blikk og momenter høres innviklet ut, men er det kanskje ikke for dem det ligger for. 1
75192 Skrevet i går, 11:12 Skrevet i går, 11:12 https://www.brickfanatics.com/lego-speed-champions-10th-anniversary-review/ 1 1
Sviskepott Skrevet i går, 13:05 Forfatter Skrevet i går, 13:05 @75192 må helt klart ha en større bolig og jeg lurer på om han egentlig trenger en god gammedags gymsal, med god høyde under taket så ting kunne henges opp? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 13:33 Skrevet i går, 13:33 Sviskepott skrev (6 timer siden): En herlig krabat vil jeg si og STOR er bare flott! Henge opp i taket? P.s. jeg snakker ikke om mannen der! Akk ja, jeg kjenner meg ikke helt som jeg gjorde før tanna ble fjernet...hele meg fryser og er ullen samtidig. 😕 Synd det ikke kan bestilles gode, fyldige og mettende supper via Wolt, for nå hadde det vært tingen. Takker for medfølelsen dog. Den skal jeg legge som en varmeflaske i armkroken og kjenne på medmennesklighet. Ehh...nettopp. N-4K0 skrev (6 timer siden): Måtte varmeflasken bringe Dem varme og trøst Vi ønsker dere en god og fin fredag.♥️♥️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 13:33 Skrevet i går, 13:33 75192 skrev (2 timer siden): https://www.brickfanatics.com/lego-speed-champions-10th-anniversary-review/ Vi ønsker deg også en god og fin fredag.♥️♥️ 1
75192 Skrevet i går, 16:41 Skrevet i går, 16:41 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker deg også en god og fin fredag.♥️♥️ TUSEN TAKK 👍👍👍👍 1
75192 Skrevet i går, 16:44 Skrevet i går, 16:44 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker deg også en god og fin fredag.♥️♥️ THE BEATLES ❤️❤️❤️❤️ 2
Sviskepott Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Jeg skal logge av nå og finne meg litt film eller noe. Slappe av gjør godt for helsa. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 75192 skrev (1 time siden): THE BEATLES ❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 75192 skrev (1 time siden): TUSEN TAKK 👍👍👍👍 Sviskepott skrev (1 minutt siden): Jeg skal logge av nå og finne meg litt film eller noe. Slappe av gjør godt for helsa. Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
75192 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Sviskepott skrev (58 minutter siden): Jeg skal logge av nå og finne meg litt film eller noe. Slappe av gjør godt for helsa. fort deg savner 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Vi håper at alle sammen har en fin og god desemberkveld.♥️♥️
N-4K0 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg sitter nu her med Cola og en god pizza, måtte dere have en fin kveld 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg sitter nu her med Cola og en god pizza, måtte dere have en fin kveld Tusen Takk, vi håper at eder også har en fantastisk desemberaften.😉😉 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
Sviskepott Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Egg og bason høres vederkvegendes ut! Jeg skal handle inn masse egg til resten av dette året! Det er så godt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå