75192 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden IKKE hiss han opp han drar armene av deg da ta fra star wars new hope 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): Fin og god desemberkveld ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 75192 skrev (6 minutter siden): IKKE hiss han opp han drar armene av deg da ta fra star wars new hope Vi synes at han er skikkelig kul.😎😎🥰🥰
Maskinfører Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
N-4K0 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) Det var kraftig og fint nordlys ute i kveld Endret 17 timer siden av N-4K0 1
Sviskepott Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden N-4K0 skrev (12 minutter siden): Det var kraftig og fint nordlys ute i kveld Wow...det har jeg aldri sett. 🧐 Så fint. 1 1
N-4K0 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg slo av utelyset og tok bilde med telefonen i retning nabohusene mot nordøst, nordlyset vises faktisk litt grønnere på bildet enn det gjorde når jeg så på det, av en eller annen grunn. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg slo av utelyset og tok bilde med telefonen i retning nabohusene mot nordøst, nordlyset vises faktisk litt grønnere på bildet enn det gjorde når jeg så på det, av en eller annen grunn. N-4K0 skrev (2 timer siden): Det var kraftig og fint nordlys ute i kveld Vi synes at det er et flott bilde og nordlyset ser vakkert ut.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Sviskepott skrev (2 timer siden): Wow...det har jeg aldri sett. 🧐 Så fint. Vi er helt enige.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Nordlys er absolutt fint, jeg fant et stilig nordlysbilde på Wikipedia tatt i Alaska https://no.wikipedia.org/wiki/Aurora_polaris#/media/Fil:Aurora_borealis_over_Eielson_Air_Force_Base,_Alaska.jpg 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden N-4K0 skrev (2 timer siden): Nordlys er absolutt fint, jeg fant et stilig nordlysbilde på Wikipedia tatt i Alaska https://no.wikipedia.org/wiki/Aurora_polaris#/media/Fil:Aurora_borealis_over_Eielson_Air_Force_Base,_Alaska.jpg Vi synes at det er nydelig.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
75192 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sheev Palpatine (/ˈpælpətiːn/ PAL-pə-teen) is the main antagonist of the Star Wars franchise. He first appeared in the 1980 film The Empire Strikes 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå