75192 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden IKKE hiss han opp han drar armene av deg da ta fra star wars new hope 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): Fin og god desemberkveld ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 75192 skrev (6 minutter siden): IKKE hiss han opp han drar armene av deg da ta fra star wars new hope Vi synes at han er skikkelig kul.😎😎🥰🥰
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
N-4K0 Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden (endret) Det var kraftig og fint nordlys ute i kveld Endret 27 minutter siden av N-4K0
Sviskepott Skrevet 19 minutter siden Forfatter Skrevet 19 minutter siden N-4K0 skrev (12 minutter siden): Det var kraftig og fint nordlys ute i kveld Wow...det har jeg aldri sett. 🧐 Så fint.
N-4K0 Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden Jeg slo av utelyset og tok bilde med telefonen i retning nabohusene mot nordøst, nordlyset vises faktisk litt grønnere på bildet enn det gjorde når jeg så på det, av en eller annen grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå