Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Skrevet 29. november N-4K0 skrev (1 time siden): Nå for tida syns jeg i grunn pommes frites er bedre enn potetchips. Vi er både enige og uenige.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Skrevet 29. november Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Skrevet 29. november Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
Sviskepott Skrevet 29. november Forfatter Skrevet 29. november Frokostferdig her også. Er sugen på is, men det får bli på mandag. Tenk så heldig jeg er som kan glede meg så lenge og få det innvilget. Får tenke på hva jeg skal ha så lenge. Vil ha en ny smak på is, men det er likt fra alle produsenter. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Skrevet 29. november Sviskepott skrev (3 timer siden): Frokostferdig her også. Er sugen på is, men det får bli på mandag. Tenk så heldig jeg er som kan glede meg så lenge og få det innvilget. Får tenke på hva jeg skal ha så lenge. Vil ha en ny smak på is, men det er likt fra alle produsenter. Vi ønsker deg en fin og god lørdag vår gode venn Sviskepott.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Skrevet 29. november Hamburgere og Pommes Frites er det siste som vi har puttet i munnene våre nå.🍔🍔🍟🍟😋😋
Sviskepott Skrevet 30. november Forfatter Skrevet 30. november Jeg har spist en bolle og hatt et glass melk, så får jeg håpe at søvnen kommer smygende om litt. 1
N-4K0 Skrevet 30. november Skrevet 30. november Gratulerer med selveste kakedagen, a.k.a. bursdag, til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🎂 🍾 🥳 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november Skrevet 30. november N-4K0 skrev (13 minutter siden): Gratulerer med selveste kakedagen, a.k.a. bursdag, til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🎂 🍾 🥳 Tusen Takk, det varmer hjertene våre at du husket på bursdagen vår. Nå ble vi glade.♥️♥️ 1
Skjelvgråt Skrevet 30. november Skrevet 30. november 17 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Tusen Takk, det varmer hjertene våre at du husket på bursdagen vår. Nå ble vi glade.♥️♥️ Gratulerer med dagen som er/kommer idag 🙌☺️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november Skrevet 30. november Skjelvgråt skrev (1 time siden): Gratulerer med dagen som er/kommer idag 🙌☺️ Vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november Skrevet 30. november Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november Skrevet 30. november Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november Skrevet 30. november Vi har kost oss med Pinnekjøttmiddag til middag i dag.🐑🐑😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november Skrevet 30. november N-4K0 skrev (2 timer siden): Høres ut som en god bursdagsmeny det 😋 Vi kan fortelle at det var en herlig bursdagsmeny.🐑🐑😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember Skrevet 1. desember Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 1
Sviskepott Skrevet 1. desember Forfatter Skrevet 1. desember Gratulerer med dagen og god mandag til dere også. Porsjonsstykker er herved levert i tråden! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember Skrevet 1. desember Sviskepott skrev (7 minutter siden): Gratulerer med dagen og god mandag til dere også. Porsjonsstykker er herved levert i tråden! Tusen Takk, den kaken ser kjempegod ut. Nå ble vi kjempesultne.🎂🎂😋😋🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 1. desember Forfatter Skrevet 1. desember Det er bra, for en kan alltid feire og spise og kose seg selv etter at "datoen" er tilbakelagt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå