Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 16:33 Skrevet mandag kl 16:33 Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 02:12 Skrevet tirsdag kl 02:12 Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 12:17 Forfatter Skrevet tirsdag kl 12:17 Jeg har hatt god baguette med karrikylling og grønnsaker på. ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 13:08 Skrevet tirsdag kl 13:08 Sviskepott skrev (50 minutter siden): Jeg har hatt god baguette med karrikylling og grønnsaker på. ❤️ Vi sier nam nam.😋😋🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 16:32 Skrevet tirsdag kl 16:32 Vi har kost oss med Kylling og Ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:11 Skrevet i går, 02:11 Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet i går, 02:18 Forfatter Skrevet i går, 02:18 Samme til dere. Jeg sitter og tenker på nattmat, men noe i meg sier at først må en sove noen timer til og SÅ er det brødskiver som står for tur. Så er det oppvasken fra i går og så videre ut med litt mere søppel fra kjelleren mens det ennå er plass i søppeldunkene. Jeg har kommet i litt ryddemodus og har planer om ryddighet før første desember. Det er bra å ha mange planer og sette noen av dem ut i livet...og så være fornøyd med det. Ikke gape over for mye. Gjøre litt hver dag. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:23 Skrevet i går, 02:23 Sviskepott skrev (4 minutter siden): Samme til dere. Jeg sitter og tenker på nattmat, men noe i meg sier at først må en sove noen timer til og SÅ er det brødskiver som står for tur. Så er det oppvasken fra i går og så videre ut med litt mere søppel fra kjelleren mens det ennå er plass i søppeldunkene. Jeg har kommet i litt ryddemodus og har planer om ryddighet før første desember. Det er bra å ha mange planer og sette noen av dem ut i livet...og så være fornøyd med det. Ikke gape over for mye. Gjøre litt hver dag. Vi ønsker deg en fin og god onsdag.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Sviskepott skrev (På 20.10.2025 den 10.06): Jeg har skrevet ferdig en handleliste allerede, så det er i boks. Jeg...er flink! Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 20.10.2025 den 13.46): Vi har også skrevet handleliste i dag.🥰🥰 det slipper jeg da...handler både på meny å oda er ikke heldig da som 3e da er mye heldigere da null handlister dere😀 jeg da Endret 13 timer siden av MR SPEED 1 1
Sviskepott Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Jeg tror at jeg handler en del mere nå over nett, enn det jeg før gjorde manuelt i butikkene. Så enkelt å klikke en vare opp i nettkurven. Tyve ekstravarer, ikke vanskelig i det hele tatt. 🤨 1
MR SPEED Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Sviskepott skrev (32 minutter siden): Jeg tror at jeg handler en del mere nå over nett, enn det jeg før gjorde manuelt i butikkene. Så enkelt å klikke en vare opp i nettkurven. Tyve ekstravarer, ikke vanskelig i det hele tatt. 🤨 får skrive mens jeg da her 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden MR SPEED skrev (25 minutter siden): får skrive mens jeg da her Sviskepott skrev (59 minutter siden): Jeg tror at jeg handler en del mere nå over nett, enn det jeg før gjorde manuelt i butikkene. Så enkelt å klikke en vare opp i nettkurven. Tyve ekstravarer, ikke vanskelig i det hele tatt. 🤨 MR SPEED skrev (2 timer siden): det slipper jeg da...handler både på meny å oda er ikke heldig da som 3e da er mye heldigere da null handlister dere😀 jeg da Vi liker best å handle i fysiske butikker.
MR SPEED Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi liker best å handle i fysiske butikker. gjorde det jeg å til jeg fant ut nettbutikkene oda å meny var bedre da rema er dyre nå oda liger rett bak har lest på nett mange ganger rema jukser med varer exe apelsin jusen Rema 1000 er generelt ansett som billigst, mens Oda tilbyr et stort utvalg og har en "lavprisgaranti" der de refunderer mellomlegget hvis du finner varen billigere hos konkurrentene innen tre dager. Prisene varierer mellom tester og ukens tilbud, men jevnt over har Rema 1000 vist seg å ha lavere totalsum i flere uavhengige pristester. Rema 1000 Pris: Ofte kåret til landets billigste dagligvarekjede i pristester. Fordeler: Lave priser, selv om det kan være mindre utvalg enn i enkelte andre butikker. Fordeler med appen: Har en app med tilbud og bonusordninger som gjør det enklere å spare penger. Oda Pris: Kan være litt dyrere enn Rema 1000 i ren pris sammenlignet, men har en "lavprisgaranti" som garanterer at du ikke betaler mer enn hos konkurrentene. Fordeler: Leverer mat på nett, har et stort utvalg av varer og leverer hjem til deg. Levering: Har leveringsgebyr som varierer avhengig av tid, sted og bestillingsstørrelse, men kan være gratis for større bestillinger eller på visse dager. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden MR SPEED skrev (47 minutter siden): gjorde det jeg å til jeg fant ut nettbutikkene oda å meny var bedre da rema er dyre nå oda liger rett bak har lest på nett mange ganger rema jukser med varer exe apelsin jusen Rema 1000 er generelt ansett som billigst, mens Oda tilbyr et stort utvalg og har en "lavprisgaranti" der de refunderer mellomlegget hvis du finner varen billigere hos konkurrentene innen tre dager. Prisene varierer mellom tester og ukens tilbud, men jevnt over har Rema 1000 vist seg å ha lavere totalsum i flere uavhengige pristester. Rema 1000 Pris: Ofte kåret til landets billigste dagligvarekjede i pristester. Fordeler: Lave priser, selv om det kan være mindre utvalg enn i enkelte andre butikker. Fordeler med appen: Har en app med tilbud og bonusordninger som gjør det enklere å spare penger. Oda Pris: Kan være litt dyrere enn Rema 1000 i ren pris sammenlignet, men har en "lavprisgaranti" som garanterer at du ikke betaler mer enn hos konkurrentene. Fordeler: Leverer mat på nett, har et stort utvalg av varer og leverer hjem til deg. Levering: Har leveringsgebyr som varierer avhengig av tid, sted og bestillingsstørrelse, men kan være gratis for større bestillinger eller på visse dager. Vi synes dessverre at Rema også har blitt dyr nå.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Godmorgen. Skal vi kanskje være enige om at det meste har blitt dyrere? Jeg vil unne meg den lille luksusen det er å få ting plukket og kjørt hjem til meg. Begynte med det en vinter hvor det var mye skittvær, skulle bare bruke muligheten litt, men nå har det blitt fast. Jeg er fornøyd. Oda klarer å frakte frysevarer best og spesielt om sommeren smelter ting fra MENY for jeg er ikke ofte først på runden deres. ODA har kjølerom. Jippi! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sviskepott skrev (7 minutter siden): Godmorgen. Skal vi kanskje være enige om at det meste har blitt dyrere? Jeg vil unne meg den lille luksusen det er å få ting plukket og kjørt hjem til meg. Begynte med det en vinter hvor det var mye skittvær, skulle bare bruke muligheten litt, men nå har det blitt fast. Jeg er fornøyd. Oda klarer å frakte frysevarer best og spesielt om sommeren smelter ting fra MENY for jeg er ikke ofte først på runden deres. ODA har kjølerom. Jippi! Vi ønsker deg en fin og god torsdag Sviskepott.♥️♥️ 1
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Takker for det og boomeranger det gode ønsket tilbake igjen til dere to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå