Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Skrevet 28. september Vi har kost oss med Kyllinglår og Pommes Frites til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Skrevet 29. september Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Skrevet 29. september N-4K0 skrev (7 timer siden): Ha en god mandag, uke 40 og overgang til oktober Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god mandag og ukestart.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Skrevet 29. september Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag nå.🥞🥞🥓🥓 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Skrevet 30. september Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 30. september Forfatter Skrevet 30. september Jeg kjenner at det kommer til å gå med lynets hastighet og vi kan snart ønske hverandre "God Jul". 🥺 En nokså uvakker morgen vil en av oss ha fått "det hvite kalde" på alle flater når vi står opp. God bedring sier jeg. Huttemegtu! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Skrevet 30. september Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg kjenner at det kommer til å gå med lynets hastighet og vi kan snart ønske hverandre "God Jul". 🥺 En nokså uvakker morgen vil en av oss ha fått "det hvite kalde" på alle flater når vi står opp. God bedring sier jeg. Huttemegtu! Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god tirsdag.♥️♥️
N-4K0 Skrevet 30. september Skrevet 30. september Jeg vil ikke ha vinter igjen, jeg skulle ønske Norge lå langt nok sør til å bare ha vår, sommer og høst hele året og samtidig unngå stekende hete somre. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Skrevet 30. september N-4K0 skrev (3 timer siden): Jeg vil ikke ha vinter igjen, jeg skulle ønske Norge lå langt nok sør til å bare ha vår, sommer og høst hele året og samtidig unngå stekende hete somre. Vi er 100% enige med deg der.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Skrevet 30. september Vi har kost oss med Kylling og Ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋 1
MR SPEED Skrevet 30. september Skrevet 30. september Real lang pause i filmen tittingen min, 👍👍etter på GREASE 1 ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Skrevet 30. september MR SPEED skrev (1 time siden): Real lang pause i filmen tittingen min, 👍👍etter på GREASE 1 ❤️❤️ ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
MR SPEED Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober https://www.billboard.com/music/chart-beat/aerosmith-yungblud-own-angel-number-1-hard-rock-songs-chart-1236079879/ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober MR SPEED skrev (17 minutter siden): https://www.billboard.com/music/chart-beat/aerosmith-yungblud-own-angel-number-1-hard-rock-songs-chart-1236079879/ Vi Megadigger Aerosmith.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Vi har kost oss med Kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1
MR SPEED Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober https://www.bbc.co.uk/mediacentre/2025/sharon-and-ozzy-osbourne-coming-home-trailer @Sviskepott 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå