Sviskepott Skrevet 17. juli 2024 Forfatter Skrevet 17. juli 2024 C&C: jatakk, begynner å bli varmt her, men jeg overlever. / Håper det Entern. Food here I come! 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juli 2024 Skrevet 17. juli 2024 Sviskepott skrev (7 minutter siden): C&C: jatakk, begynner å bli varmt her, men jeg overlever. / Håper det Entern. Food here I come! Cassidy Tvillingene ønsker deg et godt måltid Sviskepott.😊😊 1 1
Sviskepott Skrevet 18. juli 2024 Forfatter Skrevet 18. juli 2024 God torsdag til Entern og vennene våre. Vurderer å skifte på senga i dag, men kanskje blir det i morgen. 3
Entern Skrevet 18. juli 2024 Skrevet 18. juli 2024 Sviskepott skrev (37 minutter siden): God torsdag til Entern og vennene våre. Vurderer å skifte på senga i dag, men kanskje blir det i morgen. Håper du får en finfin torsdag
N-4K0 Skrevet 18. juli 2024 Skrevet 18. juli 2024 God torsdag Sviskepott skrev (1 time siden): God torsdag til Entern og vennene våre. Vurderer å skifte på senga i dag, men kanskje blir det i morgen. Jeg skiftet på senga mi i går etter å ha dusjet og det å legge seg ren i rent sengetøy er digg! 2 1
Sviskepott Skrevet 18. juli 2024 Forfatter Skrevet 18. juli 2024 Ja, det blir som å være gjenfødt og en ligger der i sin aller beste utgave. 3
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli 2024 Skrevet 18. juli 2024 Sviskepott skrev (1 time siden): Ja, det blir som å være gjenfødt og en ligger der i sin aller beste utgave. N-4K0 skrev (4 timer siden): God torsdag Jeg skiftet på senga mi i går etter å ha dusjet og det å legge seg ren i rent sengetøy er digg! Entern skrev (4 timer siden): Håper du får en finfin torsdag Sviskepott skrev (5 timer siden): God torsdag til Entern og vennene våre. Vurderer å skifte på senga i dag, men kanskje blir det i morgen. Entern skrev (5 timer siden): God torsdagsmorgen alle sammen Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fintorsdag.♥️♥️ 1 2
Sviskepott Skrevet 18. juli 2024 Forfatter Skrevet 18. juli 2024 Fin torsdagskveld og natt til dere og skravlerne her inne. 3
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli 2024 Skrevet 18. juli 2024 Sviskepott skrev (5 minutter siden): Fin torsdagskveld og natt til dere og skravlerne her inne. Tusen Takk.🥰🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli 2024 Skrevet 19. juli 2024 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 2
Entern Skrevet 19. juli 2024 Skrevet 19. juli 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 God fredagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1
N-4K0 Skrevet 19. juli 2024 Skrevet 19. juli 2024 God fredag, og atter gjenhør med denne som jeg glemte i går 1
Sviskepott Skrevet 19. juli 2024 Forfatter Skrevet 19. juli 2024 Det finnes veldig mye på youtube som jeg aldri har sett. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli 2024 Skrevet 19. juli 2024 Sviskepott skrev (19 minutter siden): Det finnes veldig mye på youtube som jeg aldri har sett. N-4K0 skrev (37 minutter siden): God fredag, og atter gjenhør med denne som jeg glemte i går Entern skrev (4 timer siden): God fredagsmorgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredag.♥️♥️ 1
Sviskepott Skrevet 19. juli 2024 Forfatter Skrevet 19. juli 2024 God fredag til hele verden. Jeg har spist tørre kjeks, er litt forsynt, men litt sulten på ordentlig mat også. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli 2024 Skrevet 19. juli 2024 Sviskepott skrev (4 timer siden): God fredag til hele verden. Jeg har spist tørre kjeks, er litt forsynt, men litt sulten på ordentlig mat også. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en finfredagskveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli 2024 Skrevet 20. juli 2024 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1
Sviskepott Skrevet 20. juli 2024 Forfatter Skrevet 20. juli 2024 Takk. Tror vi er litt slitne alle sammen nå. Roligere aktivitet her inne? Kjennes slik ut. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå