Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i offentlig sektor, og vi ønsker chatbot på nettsiden vår for å håndtere store mengder kundehenvendelser.

Det er mange av de samme spørsmålene som går igjen fra våre kunder/brukere, men vi ønsker likevel en smart bot. Det er jo lite som er så irriterende som en chatbot som ikke forstår hva en spør om 🙃 Dessuten må den kunne flere språk, og håndtere dialekt.

Derfor ønsker vi å benytte oss av kunstig intelligens, og gjerne maskinlæring (uten at det går på bekostning av personvern).

Jeg har gjort research på dette i noen måneder, men klarer liksom ikke helt finne frem i jungelen av tilgjengelig teknologi. 

  • Kanskje det er noen her inne med anbefalinger eller tips om hva vi kan se litt nærmere på? Eller råd om hva vi eventuelt bør styre unna? 😇
     
  • ...Eller kanskje det finnes andre gode måter å automatisere håndtering av skriftlige kundehenvendelser på? Er det kanskje en AI som kan svare på henvendelser som kommer via skjema/mail?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...