Gå til innhold

Liten score i 3Dmark2001SE

g_man123

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Såg her var ein annan post med samme emne, men dette gjelder med AMD prosessor.. AMD XP2500, Radeon 9800Pro@XT, 1024MB PC 3200 RAM.. Får ikkje over 14xxx poeng! Verken som 2500+ eller overklokka til f.eks 3200+.. Litt unormalt?

Endret av Svennen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes lavt ut. Jeg har fått rett under 13000 med 9600 pro og samme cpu. Da var den nesten ikke klokket, var vel 2100 mhz

Skrevet

Det virker rart med 14xxx i 3DMARK03! Dette er jo under standard på noen 9600 XT kort :dontgetit: Det jeg ville gjort hvis jeg var deg var:

1. Sjekk Driveren(Har du innstallert den riktig, hvis ikke gå til www.omegacorner.com og last ned Catalyst 3.10

2. Noe feil med hovedkortet, sjekk inni kabinettet er det mye støv o.l

3.Varmeutvikling Sjekk hva som er tempen inni ditt kab.

4. Defaults Slå av alt til defaults AA og AF.

Rapporter om dette ikke funker.

Skrevet

kjørte ny test no, fekk 14 830.. Driver OK, HK er OK.. Kjørte med 166*13, 3DMark identifiserte den som 2.17GHz.. 9800Pro@414/367. Var ikkje dette lite? Fastwrite av, maks ytelse, default innstillingar, AGP 8X.

Nokren andre tips? Tester kanskje siste omega driverar i morgon.

Skrevet
Såg her var ein annan post med samme emne, men dette gjelder med AMD prosessor.. AMD XP2500, Radeon 9800Pro@XT, 1024MB PC 3200 RAM.. Får ikkje over 14xxx poeng! Verken som 2500+ eller overklokka til f.eks 3200+.. Litt unormalt?

Jeg har akkurat samme specs som deg, og fikk 19984 sist jeg sjekka.

Skjermkortet mitt er ikke klokka i motsetning til ditt heller.

CPU @ 2,3GHz

Så det virker jo litt rart da.

Skrevet

Hva med chipset drivere? Har du kanskje noen gamle drivere innpå pc'en? har du kanskje 100 programmer i bakrunnen? Har du oppdatert alt du finner av drivere (windows, hovedkort, skjermkort, sjekk at alt du har av drivere til ting er de nyeste).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...