Gå til innhold

Jeg Vil Ha Ydmyke Evangelister Som Har Det Tungt I Livene Deres


Anbefalte innlegg

En prest i skyene sa til ei fattig enke: "Kom hit, bli en evangelist for meg er du snill"

Den fattige enken visste ikke hvorfor han ville ha henne som evangelist, men da hun ble evangelist så snakket hun guds ord til folkene, men så kom det en tid da hun ble sulten og folkene følte for henne, hun ba ydmykt om penger for å få dagen til å gå for henne. Folk følte uendelig synd på henne.

Da sa presten i skyene: "Det er slik jeg vil ha det, jeg vil at dere skal tenke slik om meg også samtidig som du tenker dette om henne, kan jeg omprogrammere hjernen din til å tenke slik om meg?"

Hver gang den fattige evagelist-enken ba om hjelp, så begynte hjernene å tenke at de syntes så synd på henne, og hjernene ble omprogrammert til å tenke slik om Gud også, i samme øyeblikk fordi Gud var der i tankene deres hver gang de tenkte slik.

Et usynlig skilt ble reist opp hvor det stod "Synes du synd på meg"

Neste øyeblikk ble et skilt reist opp hvor det stod: "Gud"

og de ble raskt svitsjet om og det første skiltet ble reist igjen, så kom det andre.

Neste gang reiste første skilt, og så ble det senket så ble det andre reist, i kryss og tvers.

Hjernene ble omprogrammert. Når de møtte Gud neste gang, så tenkte folkene på den fattige enken. Og de syntes så synd på Gud.

Da gnisset Gud hendene og sa: "haha, det er sånn jeg vil ha det, nå har jeg fått et ansiktsløft"

Endret av SanneOrdForDeg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kom ei tid hvor enken kom på plass igjen og da folkene så henne så ble de forvirret og tenkte at Gud var ei fattig enke som behøvde penger for å få dagen til å gå for henne.

Da dette showet kom på tv da var det millioner av folk som begynte å tenke annerledes om Gud, det ble en enorm forandring.

Det spiller en rolle hvem du er, du som har tenkt å bli evangelist, Gud velger bare ut de fineste.

Endret av SanneOrdForDeg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...