Gå til innhold

Ny på Revolut


Marianne11

Anbefalte innlegg

Hei! Kan noen hjelpe meg. Er ny bruker på Revolut. 
Har sjekket ut for bruk i matbutikken i Norge. Fungerer helt bra. Betaler med tapping. 
 

Jeg bruker kortet via Applepay. Nå skal jeg til England. Hva må jeg gjøre når jeg skal overføre mer til Revolut for bruk i UK?

Hvordan overfører jeg til andre Revolutbrukere? 
 

Spør så jeg ikke gjør noe feil. Takk for svar! 🙂

Endret av Marianne11
Skrivefeil
Lenke til kommentar
  • Marianne11 endret tittelen til Ny på Revolut
Videoannonse
Annonse

Du har vel ført over penger til Revolute før, siden du har brukt kortet i matbutikk? Du kan overføre penger med bankkort/kredittkort - eller bankoverføring (IBAN).

Skal du til england, er det greit å benytte GBP konto - det gjør du enkelt inne på appen, og du kan kjøpe GBP med NOK.

Du overfører penger til andre Revolute-brukere ved å gi appen tilgang til kontaktene dine på telefonen. Da ser du hvem som benytter Revolute - og du kan enkelt sende penger til dem.

Dette er ganske enkle ting, som du enkelt kan selv finne ut av i appen. Kanskje du kan spørre noen du kjenner som kan litt om mobil og ymse til å vise deg..? For det er nokså enkelt når du er inne på appen og ser. 

Når det er sagt... du må ikke kjøpe GBP med NOK for å bruke kortet i England. Men du sparer bittelitt på å gjøre det manuelt selv - istedenfor automatisk veksling. Spesielt siden de tar 1% ekstra for veksling av valuta i helgene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...