Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rart blåmerke på rumpen


Vicy25

Anbefalte innlegg

Hei. Ble ganske full i et bryllup og våknet opp med et blåmerke. Jeg viste det dagen etterpå til kusinen min og spurte om jeg hadde falt.  Hun sa det så merkelig ut, men at jeg må ha falt. Pleier aldri å miste kontrollen, men jeg ble sjenket av familie til jeg kastet opp og da sluttet jeg å drikke, men er veldig sikker på at jeg husker hele kvelden.   

Jeg gikk til legen for sikkerhets skyld som sa jeg hadde falt. Selv om det minnet litt som en håndflate, fikk jeg beskjed om at det ikke ville se slikt ut. Jeg får i ny og ne rare blåmerker, så jeg slo meg til ro med det. 

Nå nylig fikk jeg høre fra en bekjent, at en person jeg danset med på bryllupet påstår vi har hooket, noe jeg er helt på sikker vi ikke gjorde.  Jeg sendte mld til vedkommende og spurte om han husker at vi hooket, da svarte han: "nei lol? hahaha. ikke som jeg husker". 

Skjønner ikke hvor og når jeg skal ha fått det, Jeg har funnet blåmerker som ligner litt hvis jeg googler random bruise, men klarer ikke helt å slå meg til ro med legen sitt svar etter hva jeg ble fortalt i ettertid. 

https://imgur.com/b7g8WpG

 

Kan dette være hva som helst? 

takk for alle svar
 

Endret av Vicy25
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vicy25 skrev (2 timer siden):

Kan dette være hva som helst? 

I blåmerkesammenheng, ja - det kan være hva som helst.

Størrelse, form og farge på blåmerker er oftest individuelt samtidig som det er en rekke andre faktorer som påvirker.
Det eneste som er statistisk overveiende sannsynlig, er at du har mottatt en form for mekanisk påvirkning på det stedet der blåmerket har oppstått. Alt annet vil være spekulasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...