Gå til innhold

Samsung The Frame - Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Vurderer kjøp av ny TV og har vurdert Samsung The Frame.

Det er flere grunner til at The Frame har fanget min interesse. For det første så er det et pent design, slim og passer fint på veggen i hjemmet. For det andre så er det "matt" glass på skjermen som gjør at den fungerer fint i et rom med litt lys inn. 

Primærbruket er: 

- Apple TV 4K: TV-titting, Netflix 4K/HDR, HBO og generell underholdnings streaming.

- Playstation 5, gaming. Det er ikke snakk om mye tid med gaming, men la oss si 10-15% av tiden blir TVen brukt til gaming.

Har dere noe erfaringer med Samsung The Frame? Egne erfaringer og tanker?
Hva er bra og hva er dårlig med denne TVen?

Har kommet over et godt tilbud på denne, så det er grunnen for at jeg gjør et lite fremstøt nå.


Takk for generelle tips og triks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen personlig erfaring, men ut i fra eldre reviews (undersøkte for et par år siden), så betaler man mye for at det er «The frame». Man får mao bedre bilde for samme pris i andre modeller. I tillegg så måtte man betale et abb for å bruke den tjenesten som viser frem kunst i følge en bekjent, mulig det er blitt endringer der, eller at man har en slags begrenset funksjonalitet gratis. 
 

Matt VS blankt ift refleksjon er jo selvfølgelig en ting, men det finnes teknologier som reduserer refleksjoner godt selv på blanke TV-er. Personlig ville jeg gått for en annen modell, men nå har vi også en dedikert kjellerstue, i tillegg til at tv kroken i stua oppe er litt skjult, så en «vanlig» tv ser helt grei ut der. Personlig syns jeg uansett at de fleste moderne TV-er uansett har et pent, minimalistisk design med veldig tynn bezel uansett. 
 

Har dog ingen konkrete anbefalinger, da jeg undersøkte markedet grundig sist år, og gikk for en 77» LG C2 til kjellerstua som kan bli helt mørk. Har dermed ikke hatt behov for å følge med i markedet i år :D 

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...