Gå til innhold

Itbutikken


Anbefalte innlegg

Fikk vite fra itbutikken i dag at prosjektoren jeg og samboeren har ventet på er ankommet Oslo, men at den fortsatt ligger på lager der, derfor kommer det ikke noe opp på nettspor (for den har da altså ikke blitt registrert enda)...bruker itbutikken ett annet system siden de kan se hvor den er? Kan jeg stole på at det de sier er sant, de har jo surret noe sinnsykt til nå.

Endret av Rianna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle pakker sendt fra itbutikken onsdag forrige uke og til nå er blitt borte i posten...jaja...først surrer itbutikken med adressen min, så når de får ordna det og sendt..ja da roter posten danmark eller posten norge bort pakkene...blir spennende å se hvordan dette ender...

Endret av Rianna
Lenke til kommentar

kjøpt et gecube ati 9600xt grafikk kort.....snart 3uker siden, venter fortsatt..skal jeg vente nesten 1 mnd hver gang jeg kjøper noe der, så er dette det siste jeg kjøper der fra.....

der er jo ikke jul nå! mpx leverte innen 4dager selv i julehelga.

 

fikk også en bruker undersøkelse der jeg skal vurdere dem, varen jeg bestilte er som referanse.....ehhh

Lenke til kommentar

Jeg opplevde at en pakke fra USA lå på posten sitt lager i 3 uker før den ble registrert. Jeg kontaktet leverandør som sa pakken var sendt ,men det gikk ikke an å spore den ,og posten Norge fant ingenting på nr jeg fikk av avsender. Dette er veldig frustrerende ,men pakken dukket opp tilslutt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...