Gå til innhold

Gjemte unna Remnant 2-klasse inne i spillets filer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig her, er nok beste spillopplevelse for min del i år, overrasket over så mye nytt jeg finner. 
Fikk Archon klassen igår, var en god platinum og topp 50. 
Storkost meg og blir nok mer å spille, igang med apokalypse nå, dog det hjelper med gear. 
 

Blir en 10 fra meg, ikke perfekt men måten de har lagt inn så mye å oppdage overgår de fleste spill jeg har spilt, muligens på topp sånn sett. 
 

Elsker det selv om jeg må ha en pause snart, bare komme meg gjennom den vanskeligste så blir det å vente på dlc. ☺️

Lenke til kommentar
vampyrica skrev (2 timer siden):

Enig her, er nok beste spillopplevelse for min del i år, overrasket over så mye nytt jeg finner. 
Fikk Archon klassen igår, var en god platinum og topp 50. 
Storkost meg og blir nok mer å spille, igang med apokalypse nå, dog det hjelper med gear. 
 

Blir en 10 fra meg, ikke perfekt men måten de har lagt inn så mye å oppdage overgår de fleste spill jeg har spilt, muligens på topp sånn sett. 
 

Elsker det selv om jeg må ha en pause snart, bare komme meg gjennom den vanskeligste så blir det å vente på dlc. ☺️

Jeg er stuck på sistebossen. Blir jo drept etter noen få sekunder. Den var helt grusom. Må nok farme litt og få en bra build før jeg gidder å prøve igjen Platinum allerede? Wow, gratulerer så mye :) 

Lenke til kommentar
17 hours ago, Guybrush 3pwood said:

Jeg er stuck på sistebossen. Blir jo drept etter noen få sekunder. Den var helt grusom. Må nok farme litt og få en bra build før jeg gidder å prøve igjen Platinum allerede? Wow, gratulerer så mye :) 

Nå er døgnrytmen litt ute å sykler men bare legg meg til om du trenger hjelp ☺️

Cruella79

Takk, var litt jobb å få den men noe tregere enn ønsket hvis jeg ikke hadde vært i et forhold. 😂

Siste bossen for min del ble lettere med ringer som enten gir mer damage eller sikreste er å være på defensiven med ting som gir deg mindre skade. 
 

Eksempel på armor er vel letos mark 2, bruk en ring for Dodge uavhengig vekt, men kommer an på vanskelighetsgrad. 
 

Jeg dauet flere ganger på fase 2 som var utrolig forvirrende 😂 

Når du hører et pling så trykk Dodge, men skal sies den bossen ble defensivt for meg når jeg tok den. 
 

Brukte 2 timer å ta nightweaver med en kar tidligere på apocalypse, men spillet blir vanskeligere i gruppe enn solo faktisk. 
 

Du får det til, men du kan fint gjøre andre ting for å få mer amulet/ringer hvis det mangles. 
 

Verste trophy var 20 traits, men 6 max level klasser og de som var i spillet var det som trengtes, revival er bugget for en god del. 
 

Er et kose spill, det er alltids mer man kommer over, er så imponert over replayability i spillet, jeg hopper fort til noe nytt men her koser jeg meg mye mer enn forventet. ☺️

Se om jeg får meg noen timer på øyet her ☺️

Gleder meg til Atlas Fallen, håper ikke det blir en bommert av pre order, ser ut som et ok Coop spill i en stille måned. ☺️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...