joh-so Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Hallo! Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer på hvordan det er å spille på widescreen TV'er. Får man brukt hele bildet? Blir bildet bra?
opresterud Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Eneste er at jeg vet det er mulig å få TV-ut til å fungere med oppløsning tilpasset 16:9, samt også overscan slik at bildet dekker hele TVen, men da kan du miste ytterkantene. Vet ikke hvordan det er med ATI kort, men Nvidia kort med ekstern TV-ut chip (ikke GF4 MX4xx serien) og med verktøyet TVTool så skal mye være mulig. Om spill kan klare å utnytte 16:9 aspekt ratio vet jeg ikke, dette kan mulignes være noe individuellt. Har ett Ti4200 kort liggende som jeg en vakker dag tenkte jeg skulle eksperimentere litt med, men slik morro-tid er knapp om dagen...
Aggex Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Bedre med pc-skjerm. Pc-spill på TV blir for utydlig.
Dr.Gonzo Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 GTA:Vice City i widescreen modus på Loewe vitros m. vga-modul er jo slett ikke verst heller da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå