Gå til innhold

Final Fantasy XI


Dan da man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt at ff11 kun blir med online.slik at det ikke går an å spille det hvis du ikke har internett.stemmer det?å vil det komme til ps2? :roll:

Menne... FFXI har vel liten kjangs for å komme hit til Europa? Og da snakker jeg i hovedsaken om PC versjonen, men det er enda mindre kjangs for at det kommer til PS2. Siden spillet er konstant online liksom.

 

Begynte selv å spille det på PC om lørdagen faktisk. Amerikansk import. DRIIIITKULT!!! :thumbs: Har nå ikke sovet på 42 timer og er ganske sliten. Spilleøkten i går startet 15:30 da jeg kom hjem fra skolen, og varte frem til 7:00 da jeg måtte dusje og slikt for så å dra på skolen. Men for det gikk jeg rundt og så slik :eek: ut på skolen :D Ikke trøtt jeg? Naaaaai...

 

PS: Du får advarsler om at du ikke skal la spillinga gå ut over familie, venner, skole eller jobb da. FOR SEINT! :evil:

Lenke til kommentar
Det er ingen hardisk..Det er en adapter man setter inn i PS'en.Man kobler den via ADSL'en på daten og til netett...Vil vite mer skjekk www.playstation.com og på på norge og så på nettverksspill eller noe...

Det finnes en harddisk, og den får man i det de har kalt Linux-kit. Man kan lese mer om linux-kit her og hvordan du får tal i det her

Lenke til kommentar
Bestill det fra Spiderman, det koster 13 dollar i måneden. Første måned gratis, andre halv pris. Du må oppgi falsk adresse på hvor du bor, men må oppgi riktig adresse på visakortet

Hvor lenge må du betale 13 dollar i måneden ?

Er det en sånn lisens ting - hvis du slutter å betale kan du ikke spille mer online ?

Lenke til kommentar
endre,29/01/2004 : 22:19]
Bestill det fra Spiderman, det koster 13 dollar i måneden. Første måned gratis, andre halv pris. Du må oppgi falsk adresse på hvor du bor, men må oppgi riktig adresse på visakortet

Hvor lenge må du betale 13 dollar i måneden ?

Er det en sånn lisens ting - hvis du slutter å betale kan du ikke spille mer online ?

Helt korrekt! Square må dekke utgiftene til servere og sånt og vettu (som om de ikke har råd fra før :whistle: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...