TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juli Forfatter Skrevet 1. juli Obs: Denne lørdags streamen min blir forflyttet ut mot dagen istedenfor, klokken 15:00. Pga jeg har blidt invitert til en sommer draft da. Med andre ord, er blidt invitert til og spille Magic The Gathering da. 🎴🎴🎴 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Tusen Takk, for at du sier ifra, det setter vi stor pris på.👨🦰👩🦰👍👍
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli Forfatter Skrevet 4. juli Planen er og streame en av mine nye spill idag. Dere må gjerne komme innom streamen min i dag klokken 19:00 hvis dere vil eller har tid så klart. 🎮😃 https://youtube.com/@thedarksaplings?si=o5wBZmAvlrtjrV0I 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juli Forfatter Skrevet 10. juli OBS: Noe dukket opp, det blir ikke streaming i morn. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): OBS: Noe dukket opp, det blir ikke streaming i morn. Tusen Takk for at du gir beskjed, det setter vi stor pris på.👨🦰👩🦰👍👍
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 17:03 Forfatter Skrevet fredag kl 17:03 Fredags stream oppdatering: 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Lørdags stream oppdatering: 1
Olav55 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Hei, Jeg er fra Salty Olives, og vi har CEO på Steam. Kunne du tenkt deg å streame det litt? Du skal selvfølgelig få key og endel keys for å dele ut til ditt publikum. Vi er nemlig på jakt etter streamere for tutorials og gameplay filmer. (siden vi selv ikke er så flinke på det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå