Gå til innhold

tips til boksesekk


Anbefalte innlegg

Hei😁

Skal kjøpe meg boksesekk for å trene litt kondis og få ut litt stress. Ønsker å kjøpe meg en sekk som ikke er alt for lett og som ikke blir ødelagt med en gang. Har lest litt på nett, men blir ikke helt enig med meg selv.

Noen som har noen tips å komme med. Maxpris tenker jeg er 2000-3000, men om jeg kommer unna med halvparten er det best.

Takk😁

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte denne for noen år siden, som har gjort nytten. Husker ikke hvilken forhandler jeg brukte. Tror det ble rundt 2 000 kr etter frakt. Den måtte sendes med lastebil, så alt i alt veldig rimelig pris. Du vil trenge slaghansker også, om du ikke allerede har dette.

Anskaffelse av sekk er enkelt. Å få hengt den opp er verre. Men dette finner du sikkert en løsning for.

Lenke til kommentar
nightowl skrev (15 timer siden):

Jeg kjøpte denne for noen år siden, som har gjort nytten. Husker ikke hvilken forhandler jeg brukte. Tror det ble rundt 2 000 kr etter frakt. Den måtte sendes med lastebil, så alt i alt veldig rimelig pris. Du vil trenge slaghansker også, om du ikke allerede har dette.

Anskaffelse av sekk er enkelt. Å få hengt den opp er verre. Men dette finner du sikkert en løsning for.

Takk for tips. Den så veldig grei ut!

Det med frakt er det verste, fant en annen sekk jeg likte, men var 1000 kr i frakt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...