Smikken Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 hvor kan jeg legge opp min side gratis uten reklame? Hjelp
Hidden Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Prøv f.eks. www.start.no - glimrende tjeneste. Den må per i dag såvidt jeg vet aktiveres med en SMS melding som visstnok koster 10,-, men er helt gratis utover det. Jeg signet med dem for fler år siden, og har brukt både nett tilgangen noen ganger (f.eks. når ADSL nettet falt ut), e-posten bruker jeg hele tiden, og du får et hjemmeside område på 30MB om jeg ikke husker feil, med FTP tilgang for up / download av filer. Kort sagt - glimrende tjeneste, anbefales. Og så er de norske
Windoge Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Du får mye kjappere svar om du legger denne der den hører hjemme.
vihovde Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 hvor kan jeg legge opp min side gratis uten reklame? Hjelp FEILPOSTET
runela Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Har min på www.start.no og der får du mer plass en på de andre gratis serverne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå