GÃ¥ til innhold

Telefon som har problem med multitasking?🤔


Anbefalte innlegg

Eg har ein Redmi Note 11 kjøpt i desember. Heilt sidan eg kjøpte telefonen har eg hatt problemer med å mota messenger meldinger. Nokon gonger kan eg høyre eit lite svakt 'klikk' i det meldinga blir mottat og så kan det gå frå 1 minut til det uendelige før det kjem ordentlig varslingslyd. Ofte oppdagar eg at eg har fått ei ny melding fyrst når eg har gått inn i Messenge-rappen eller facebook. 

Eg har og problem med nedtellingsklokka. Eg kan f.eks sette på 10 min nedtelling, og klokka ringer ikkje før eg tar opp igjen telefonen for å sjekke kor mykje tid eg har igjen. Då varslar telefonen at tida er ute med lyd og det kan stå f.eks -2.45 min. Altså har det gått 12.45 min før telefonen varsla med lyd. Det er veldig frustrerende, for eg kan ikkje stole på å få varsel når eg skal! 

Nokon som har ein idé om kva dette kan skyldes?

Lenke til kommentar
  • 1 mÃ¥ned senere...
Videoannonse
Annonse

Det kan sikkert skyldes strømstyring (klokkeproblem) at telefonen går i en slags dvale.

Varsling for meldingsapper har flere produsenter problemer med. Nå har jeg Samsung med samme problem som deg. Har tidligere hatt Xiaomi og en del andre merker med eksakt samme problem. Nåværende Samsung har fungert relativt greit med den forrige Samsungen var helt håpløs. Den eneste telefonen jeg har hatt som har fungert prikkfritt var en billig Nokia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...