Gå til innhold

Hva er galt med Nokia?


Anbefalte innlegg

Smaken og baken har ikke noe med dette å gjøre!! Man kan ikke syns at Nokia er dårlig dår man aldri har eid en Nokia telfon engang!

Stakkars deg...

 

Det er iallefall en grunn til at jeg ikke liker Nokia, har hatt noen Nokia telefoner (tre), og har ikke vært fornøyd med noen av dem. Nå har ikke Nokia noen telefon som klarer å matche kravene jeg har til en mobiltelefon heller, så da er det ikke noe problem!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Raptor' date='13/01/2004 : 22:25'] Stakkars deg...

 

Det er iallefall en grunn til at jeg ikke liker Nokia, har hatt noen Nokia telefoner (tre), og har ikke vært fornøyd med noen av dem. Nå har ikke Nokia noen telefon som klarer å matche kravene jeg har til en mobiltelefon heller, så da er det ikke noe problem!

Stakkars meg? tihi... :laugh:

 

Hva mener du med at Nokia ikke matcher kravene dine?? Da lurer jeg jammen på hvordan mobil du har!! :scared:

 

Trenger vel ikke si mer enn 6600/3650/3660/7650...?

Lenke til kommentar

Dette gjelder vel ikke bare Nokia, men flere mobilprodusenter mener jo helt seriøst at du ikke skal bruke en mobiltelefon utendørs pga fare for kondens og fuktskade. Ganske oppsiktsvekkende uttalelse egentlig. Selv mener jeg en mobil burde tåle _rimelig_ mye - både av støt og fukt. Det er tross alt en duppeditt som er beregnet for å ha med seg overalt. Ikke et smykke du bruker i pent selskap.

Lenke til kommentar
Dette gjelder vel ikke bare Nokia, men flere mobilprodusenter mener jo helt seriøst at du ikke skal bruke en mobiltelefon utendørs pga fare for kondens og fuktskade. Ganske oppsiktsvekkende uttalelse egentlig. Selv mener jeg en mobil burde tåle _rimelig_ mye - både av støt og fukt. Det er tross alt en duppeditt som er beregnet for å ha med seg overalt. Ikke et smykke du bruker i pent selskap.

:w00t: Jeg har aldri hatt en Nokia som ikke har tålt mye støt. Trodde ikke noe kunne måle seg med 6210 på dette, men ble slettes ikke skuffet da jeg mistet 3650 ned fra hustaket (ca 5m) og ned på asfalten... bare en lite ripe i displayet!

Lenke til kommentar

:w00t: Jeg har aldri hatt en Nokia som ikke har tålt mye støt. Trodde ikke noe kunne måle seg med 6210 på dette, men ble slettes ikke skuffet da jeg mistet 3650 ned fra hustaket (ca 5m) og ned på asfalten... bare en lite ripe i displayet!

 

Jojo, min trofaste følgesvenn 7110 gjennom mange år har fått nok juling den også - men slike historier er snarere unntaket enn regelen. Jeg måtte for eksempel gjennom 5 stk (!) eksemplarer av Nokia 7110 før jeg fikk en som fungerte. Denne har til gjengjeld fungert veldig bra.

 

Generelt tåler mobiltelefoner ALTFOR lite. Og forbrukerne finner seg i altfor mye pissprat fra produsentene. Mobil er en bruksting - og den burde tåle deretter. Så enkelt er det bare...

 

Det er vel neppe tilfeldig at bransjen er i harnisk over antall returer (%de har på f.eks. Nokia-produkter sammenlignet med andre produsenter, eller hva?

Endret av Linuxguru
Lenke til kommentar

Stakkars meg? tihi... :laugh:

 

Hva mener du med at Nokia ikke matcher kravene dine?? Da lurer jeg jammen på hvordan mobil du har!! :scared:

 

Trenger vel ikke si mer enn 6600/3650/3660/7650...?

Ja... Stakkars deg... :p

 

Jeg har en P900, det er ingen Nokia som teknisk matcher den per dags dato!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...