Gå til innhold

PSU ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha et nytt kabinett og da må jeg jo selvfølgelig ha en PSU!

Direktelink: PSU :D

Vil den fungere ? :p Evt, er passer den til alle socket typene ? :dontgetit:

:dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke ut som det er SATA kontakt på det supplyet. Har du/skal du kjøpe SATA-disker? Også må du være sikker på at 350W holder.

Mvh.

SvUpP

Skrevet
Ser ikke ut som det er SATA kontakt på det supplyet. Har du/skal du kjøpe SATA-disker? Også må du være sikker på at 350W holder.

Mvh.

SvUpP

Altså, 350 holder? Jeg skal ha 2 neon rør, + 4-5 vifter i kabinettet, + Hovedkort osv da :) Forklar næremer.. ( Nei jeg har ikke tenkt meg S-ATA disker )

Skrevet

Mvh.

SvUpP

Altså, 350 holder? Jeg skal ha 2 neon rør, + 4-5 vifter i kabinettet, + Hovedkort osv da :) Forklar næremer.. ( Nei jeg har ikke tenkt meg S-ATA disker )

350 fortron/source watt er ikkje som 350 andre watt ;)

Den yter bedre enn oppgitt, er DØNN STABIL, bråker lite og er behagelig å sjå på ;)

Karakter 6/6!

Skrevet

Mvh.

SvUpP

350 fortron/source watt er ikkje som 350 andre watt ;)

Den yter bedre enn oppgitt, er DØNN STABIL, bråker lite og er behagelig å sjå på ;)

Karakter 6/6!

Så du mener at jeg ikke trenger og gå for en fortron/source 400 WATT men at det holder med 350 ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...