scoot Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Jeg skal ha et nytt kabinett og da må jeg jo selvfølgelig ha en PSU! Direktelink: PSU Vil den fungere ? Evt, er passer den til alle socket typene ?
KimNK Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Den PSU'en der er veldig god. Ser at fleire rundtom her anbefalar den. (Btw: topicen din var veldig lite beskrivande)
SvUpP Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Ser ikke ut som det er SATA kontakt på det supplyet. Har du/skal du kjøpe SATA-disker? Også må du være sikker på at 350W holder. Mvh. SvUpP
scoot Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Ser ikke ut som det er SATA kontakt på det supplyet. Har du/skal du kjøpe SATA-disker? Også må du være sikker på at 350W holder. Mvh. SvUpP Altså, 350 holder? Jeg skal ha 2 neon rør, + 4-5 vifter i kabinettet, + Hovedkort osv da Forklar næremer.. ( Nei jeg har ikke tenkt meg S-ATA disker )
Domino Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Bruk http://www.utcache.com/power.asp for å finne ut hvor kraftig PSU du trenger. Mulig denne legger på litt for mye, men da er man iallefall sikker
scoot Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Bruk http://www.utcache.com/power.asp for å finne ut hvor kraftig PSU du trenger.Mulig denne legger på litt for mye, men da er man iallefall sikker Takk.. Fant ut at jeg trengte 370, og da kjøper jeg ligesågodt en 400W!
SvUpP Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Flink gutt Det er skikkelig slit å finne ut at PSU'en ikke er kraftig nok... Mvh. SvUpP
scoot Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Flink gutt Det er skikkelig slit å finne ut at PSU'en ikke er kraftig nok... Mvh. SvUpP hehe ;D
Arve Systad Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Ser ikke ut som det er SATA kontakt på det supplyet. Har du/skal du kjøpe SATA-disker? Også må du være sikker på at 350W holder. Mvh. SvUpP Altså, 350 holder? Jeg skal ha 2 neon rør, + 4-5 vifter i kabinettet, + Hovedkort osv da Forklar næremer.. ( Nei jeg har ikke tenkt meg S-ATA disker ) 350 fortron/source watt er ikkje som 350 andre watt Den yter bedre enn oppgitt, er DØNN STABIL, bråker lite og er behagelig å sjå på Karakter 6/6!
scoot Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Ser ikke ut som det er SATA kontakt på det supplyet. Har du/skal du kjøpe SATA-disker? Også må du være sikker på at 350W holder. Mvh. SvUpP Altså, 350 holder? Jeg skal ha 2 neon rør, + 4-5 vifter i kabinettet, + Hovedkort osv da Forklar næremer.. ( Nei jeg har ikke tenkt meg S-ATA disker ) 350 fortron/source watt er ikkje som 350 andre watt Den yter bedre enn oppgitt, er DØNN STABIL, bråker lite og er behagelig å sjå på Karakter 6/6! Så du mener at jeg ikke trenger og gå for en fortron/source 400 WATT men at det holder med 350 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå