Gå til innhold

Finne drømmejobb som "altmuligmann"


Gjest 0e1f8...0dc

Anbefalte innlegg

Gjest 0e1f8...0dc

Jeg ser på meg selv om en altmuligmann, de fleste rundt meg gjør også det. Riktignok mest praktisk arbeid.

Har alltid vært flink til det jeg starter på, fra idrett til fag. Og fra jobb til jobb.
Har riktignok havnet i den kategorien som ikke blir best i det ene eller det andre.

Jeg er utdannet elektriker med fagbrev, jobbet på lager/truck før, og er per i dag i finansbransjen.

Har vært innom roller som rådgiver, key account manager, regnskapsmedarbeider, prosjektleder/BAS og lærlingansvarlig ila mitt arbeidsliv.

På fritiden drodler jeg litt med SoMe/markedsføring og influencere generelt som en slags manager. ( Kom i kontakt med en når jeg førte regnskapet til en, og de trengte en manager ) Men ikke noe "stort" her.. Jeg er veldig i bakgrunnen og går egentlig bare over avtaler og ser om det gagner "kunden" eller ikke.  Alt i alt ikke noe jeg ser for meg å drive med selv om jeg ser potensialet.

Samtidig er jeg også en ivrig håndverker. Lager diverse enkle utemøbler for naboer / grendelag / borettslag osv.. Så tjener noe der, men det er egentlig bare for å dekke selve arbeidet for det..med andre ord ingen stor fortjeneste, kunne like gjerne jobbet i butikk hvis man skal sammenligne timelønn.

 

Men ja, foruten det har jeg pusset opp 4 hus, flippet de og prøvd meg som eiendomsmegler alle gangene med god suksess 😅

 

Jeg skal ikke legge ut hele livet her, men! Jeg søker egentlig litt råd fra en tredjeperson looking in..