Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg starter denne tråden, for å komme med tips om denne nydelige lille saken:

Fingeravtrykksleser. Virker bra, men legg fingeren flatt nedpå, med neglen over symbolet på skjermen.

Bruk med ICE: VoLTE og 5G virker, selv om telefonen ikke er oppført på noen av listene til ICE. Dette er basert på bruk av eSIM hos NiceMobil, men tipper at det skal fungere med fysisk SIM også.

Bruk med Telia: VoLTE og 5G virker. (Telias lister er ikke oppdatert, ser det ut som.)

Endret av Bäcker
Mer info tilgjengelig
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er visst et kjent problem at mobildata på enkelte 6a-mobiler ikke funker hvis man har ICE-abonnement. Dama mi opplevde dette (mens min 6a funket helt fint), men hun fikk det fikset på Elkjøp. Det innebærer riktignok at Roaming må være aktivert, men det spiller jo ingen rolle her i Norge, vil jeg tro.

Så til noe annet: Jeg kjøpte dette dekselet: https://www.mytrendyphone.no/shop/spigen-tough-armor-google-pixel-6a-deksel-287595p.html. Er det noen som vet om skjermbeskyttere som er små nok til ikke å "kollidere" med sånne deksler?

Hvis ikke så er jo det temmelig idiotisk. Da må man velge mellom god omsluttende kantbeskyttelse og ingen skjermbeskytter (som er min situasjon), eller lommeboketui/flipetui med dårlig kantbeskyttelse men mulighet for skjermbeskytter (antar jeg).

Eller finnes det noen lommeboketuier som har veldig god kantbeskyttelse OG mulighet for skjermbeskytter? Eventuelt skjermbeskyttere som passer til sånne omsluttende deksler som mitt?

Endret av Whitestar127
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...