Gå til innhold

De voldtatte barn ender opp på trygd


Anbefalte innlegg

Det var en demon som hadde for vane å voldta barn, men problemet var når han var ferdig å voldta dem så ville de ikke lengre fungere som normalt, og da måtte demonen finne en plass "å dumpe dem".

Demonen innså at han ikke lengre kunne ta livet av dem etter han var ferdig å mishandle dem slik som han hadde gjort tidligere. Den eneste måten han kunne få dem tilbake til livet igjen var å gi dem en psykisk diagnose og på trygd hvor de kunne få penger av staten.

Demonen var fullstendig avhengig av trygdesystemet og av psykiske diagnoser for at han skulle kunne operere i verden. Straks noen utfordret psykiske lidelser og trygdesystemet da gikk demonen mot dem fordi han var avhengig av trygdesystemet.

Da en helt forsøkte å fjerne hele det psykiske diagnostiske systemet da skapte djevelen en situasjon hvor han plaget en tilfeldig mann i gata slik at han gikk på en skyteepisode og mange mistet livene sine, og da kom det psykiske diagnostiske systemet rett tilbake igjen, slik som demonen hadde planlagt.

Helten som fjernet det psykiske systemet mistet arbeidet sitt fordi demonen hadde satt inn en vill skytsmann som gjorde at folket gjeninnførte det psykiske systemet rett tilbake igjen.

Når man utfordrer demonen og det psykiske diagnostiske system og trygdesystemet da skaper demonen situasjoner som gjør at menneskene gjeninnfører det igjen. Dette må man være klar over.

Demonen visste også at dersom det ikke var normalt å være psykisk syk så ville det skape uro og opprør blant dem, så demonen ville gjøre det normalt å være psykisk syk. For å klare dette måtte demonen ikke bare gjøre voldtatte barn psykisk syk men han måtte gjøre mange forskjellige typer folk psykisk syk, slik at det så normalt ut.

Demonen gikk til verks og delte ut diagnoser i hytt og pine til alle typer mennesker i øst og i vest, til slutt så ble det ganske normalt å ha en psykisk diagnose.

Demonen var fornøyd så langt. Demonen sa til de psykiske syke: "Se nå har du mange kompanjonger som er lik deg, du har litt grunn til å smile nå"

I gamlere tider da vi ikke hadde institusjoner å plassere demonens ofre noen steder, det var da demonen foretrakk å få dem til å hoppe utfor bruer og fjell.

Demonen sa: "Det var tidene da alle ting var på yttergrensen"

Endret av JunkPotato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en demon som engang sa: "Vi er nødt til å ha leger som er stygge og har måne"

Så spurte en annen demon: "Hvorfor det?"

Så svarte demonen: "Fordi de er mer villige til å dele ut diagnoser enn andre"

En engel anbefalte å bare ha kvinnelige leger. Problemløsning kommer foran kjønnskvotering.

Endret av JunkPotato
Lenke til kommentar

En demon sa: "Jeg vil ha leger som frivillig deler ut diagnoser"

En engel sa: "Jeg vil ha pasienter som må syte seg til en diagnose

Engelen sa: "Vi må få se legen som skal operere for folket vårt"

Så sa en annen engel: "Jeg hadde ikke turt å sette ei rotte inn i en mørk kjeller og håpe at rotten skal være lydig med deg"

Endret av JunkPotato
Lenke til kommentar

En lege sa: "Jeg ser at du føler deg dårlig i dag, vi har et navn for dette" værsegod.

"Navnet blir bare bedre og bedre og enklere for hver dag som går, jeg er glad gode vaner blir lett å vandre."

Neste dag:

"Jeg ser du har noe som likner på det jeg så i går, dette er litt mildere men det er ganske nært det jeg så i går, så du faller i samme kategori siden du var så nær"

"Jasså, så du har følelser i dag, ja men det har vi et system for, vent litt"

Demonen lo og sa: "haha, standarden faller for hver time som går"

Endret av JunkPotato
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et voldtatt barn spurte herren når trygden skulle komme, og herren svarte følgende:

"Trygda kommer når du blir litt eldre, det passer ikke helt inn å kansellere livet ditt akkurat nå, du er så ung"

"Trygda kommer heller ikke når du er for gammel, det ser litt ut som om ingen bryr seg om deg i det hele tatt"

"Det kommer noe midt i mellom her for deg min gode venn"

"I mellomtiden må du jobbe på esso eller noe sånt"

Hilsen din beste venn, Gud

(Herren mumlet noe om at det ville sett utrolig dumt ut dersom det vandret tusenvis av trygde-tenåringer rundt i samfunnet, hva tror du folk ville sagt om samfunnet ble fylt opp av tenåringer på trygd, og han mumlet noe om at de voldtatte barn måtte på esso i minst 10 år før trygda kom

Endret av JunkPotato
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

På herrens liste var det nå en person som var nestemann klar til å få trygd, og herrens automatiske maskin tok affære på hans vegne og begynte med å forsøke å få vedkommede til å hallusinere.

Herren gav feil informasjon til stakkaren slik at han trodde på løgnen og gjorde at vedkommede ble lurt til å hallusinere, deretter ledet det til at vedkommede fikk en diagnose og på trygd.

Klarer herren å få nettopp deg på trygd i år? Vil han klare å få deg til å tro løgnen slik at du blir sett på en som hallusinerer? Når løgnen kommer rett foran deg, vil du tro på den, eller vil du gjøre lurt i å glemme det hele som en ond plan som du ikke skal ta seriøst?

Når det kommer informasjon rett foran deg som får deg til å føle deg uvel, og du ikke klarer å håndtere den informasjonen, vil det da være lurt for deg å bare glemme den å gå videre med livet ditt?

Spørsmålet er, skal du bite på løgnen og hallusinere? Eller skal du si: "Haha, jeg biter ikke på den løgnen der, jeg vet hva sannheten er og du skal ikke diktere den og få meg på trygd i dag"

Det er bare snakk om tid før du blir nestemann på listen over den som blir meddelt trygd, og spørsmålet er når du kommer til det punktet at herren får deg til å hallusinere, skal du gå med på avtalen om å få trygd?

Endret av JunkPotato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...