Gå til innhold

Board Game Dungeon - Et nytt brettspill community


Frode789

Anbefalte innlegg

 

logo.png.6d9ce6ae33e92e3a598b9247b2150565.png

https://www.boardgamedungeon.net/

Hei alle sammen :) Jeg har startet Board Game Dungeon, et nytt brettspill community. Siden er i "beta", da jeg ønsker tilbakemeldinger, og for å la siden vokse i "riktig" retning mtp. features. 

Jeg ønsket å lage en moderne brettspill-platform, med ekstra fokus på de sosiale aspektene som grupper, turneringer, visning av dine samlinger/minis etc. 

- Nettsiden er powered av en av de mest avanserte forum programvarene, Xenforo. Rik på muligheter, moderne, ryddig og mobil-vennlig design/layout. 

- Dedikert nyhets-seksjon for mine artikler og nyheter. Jeg har hatt intervju nylig med skaperen til det populære brettspillet Valor & Villainy, og legger jevnlig ut nytt innhold. 

- Lag dine egne brettspill-klubber, med medlemslister, eget forum, logo, event system og mye mer. 

- Organiser og join turneringer til brettspill. Softwaren lager automatisk brackets/grupper etter hvilke innstillinger du legger inn. Vi hoster også egne turneringer jevnlig. Akkurat nå har vi en turnering i Terraforming Mars gående :) Planen er å etterhvert ha egne leagues i de mest populære spillene. 

- Del og se kule brettspill kreasjoner i vår "Showcase". Elegant portal med fokus på visuell presentasjon og enkel kommentering/interaksjon. 

Og mer :) 

 

Håper du vil vurdere å sjekke ut/joine! 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Vil du vinne brettspill klassiker i oppdatert versjon - Great Western Trail 2nd Edition?

GWT2.jpg.03d6db0dfd77db3db076246ddfd4d9dc.jpg

Se detaljer om påmeldingskrav og delta nå på

https://www.boardgamedungeon.net/raffle/3/view

Med mer aktivitet på BGD så kan du få muligheten til å delta med flere "tickets" for å øke dine vinnersjanser! (og det kommer flere slike sjanser med lignende krav).

Lykke til og god brettspill-påske!

Endret av Frode789
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...