Gå til innhold

Øretelefoner til trening


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kom over et par greie tilbud på øretelefoner som jeg tenker å benytte til trening. Trener ca 5 ganger i uka, så greit med gode øretelefoner for å komme seg gjennom øktene. Gjerne med god lyd.

JBL Reflect Flow Pro
Jabra Elite 4 Active

Begge er på tilbud og koster like mye nå, men JBL har tidligere kostet 1000 kr mer. Jabra derimot kostet bare 100 kr mer.

Takk for svar og innspill.

 

Endret av Silfsurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har skrevet test på begge disse. Ørepropper er jo veldig personlig, men Jabra har den mest komfortable passformen. JBL proppene kan nok sitte bedre om du finner riktig kombinasjon av propper og finner, men det er ikke store forskjell. Lyden er også overraskende god på Jabra til tross for prisen. Begge låter godt 🙂

Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (2 timer siden):

Jeg har skrevet test på begge disse. Ørepropper er jo veldig personlig, men Jabra har den mest komfortable passformen. JBL proppene kan nok sitte bedre om du finner riktig kombinasjon av propper og finner, men det er ikke store forskjell. Lyden er også overraskende god på Jabra til tross for prisen. Begge låter godt 🙂

Takk for svar. Hvilke av de to ville du kjøpt da?

Lenke til kommentar

En ting å tenkte på med Jabra Elite 4 Active er codec-støtten. Elite 4 har SBC og AptX. Helt greit hvis du er "Android" bruker. For IPhone brukere er Jabra Elite 7 Active bedre med støtte for SBC og AAC. Elite 7 har også "multi-point" støtte, dvs. kan kobles opp mot flere (2) kilder samtidig.

Endret av bar1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...