Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en kollega som har et hus samt to garasjer. ønsker et form for telefon så han kan ringe fra huset ut til garasjen og tilbake. Akkurat hvorfor er vel et annet spørsmål, men i utgangspunktet skulle ikke dette være veldig vrient? Finner ikke noe konkret løsning men noen kloke hoder her som har et godt forslag?

 

relativt ny på diskusjon.no så beklager på forhånd hvis dette ligger feil plass eller lignende regler jeg har bommet på.

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du (kollegaen din) er ute etter kan vel fint beskrives som interkom? Jeg fant flere treff på det, og på «intern telefoni» enn på «lokal telefoni», så det kan være verdt et forsøk med et nytt søk.

Du kan for øvrig bruke Apples HomePod som interkom, og snakke til både alle enhetene i huset og til bestemte rom. Jeg har brukt denne funksjonen selv og den fungerer utmerket til enkel bruk. Mer informasjon finner du her: https://support.apple.com/no-no/guide/homepod/apdc2e0b5480/homepod

Jeg tror du også kan bruke Google Home, men det har jeg ikke fått bekreftet eller prøvd selv.

Du kan se på disse gamle emnene jeg fant, med noen forslag til løsning:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...