Gå til innhold

Vertikal stripe over OLED skjerm


Anbefalte innlegg

Hei! 

Har et 1,5 år gammelt Philips OLED tv som jeg i utgangspunktet er veldig godt fornøyd med. Så til min overraskelse at det er en vertikal stripe omtrent over hele skjermen ca midt på. Den har aldri vært der før. Den er sort og blir spesielt synlig i lyse partier. Den forsvinner når Tven skrus av. Tenkte først innbrenning, men det er ikke det og har prøvd å kjøre rens av skjerm og resetting av software uten at det har lyktes. Tven er heller ikke utsatt for slag, da det henger på veggen. Har noen tips til en quickfix, men det må vel inn på verksted?   

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Labans skrev (På 1.1.2023 den 10.36):

Hei! 

Har et 1,5 år gammelt Philips OLED tv som jeg i utgangspunktet er veldig godt fornøyd med. Så til min overraskelse at det er en vertikal stripe omtrent over hele skjermen ca midt på. Den har aldri vært der før. Den er sort og blir spesielt synlig i lyse partier. Den forsvinner når Tven skrus av. Tenkte først innbrenning, men det er ikke det og har prøvd å kjøre rens av skjerm og resetting av software uten at det har lyktes. Tven er heller ikke utsatt for slag, da det henger på veggen. Har noen tips til en quickfix, men det må vel inn på verksted?   

Panel feil om du har garanti igjen kontakt butikken du kjøpte fra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...