Gå til innhold

Kaizers Orchestra gjenoppstår


Revie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ER SÅ HERLIG!

Var heldig å få tak i en av t-skjortene de la ut i nettbutikken på Fretex. I nakken var det en QR-kode som ga oss tilgang til nettsiden som de har reklamert og teaset gjenforeningen sin på. Kreative sjeler! Har vært nysgjerrig hele uka på dette!

Har noe uoppgjort med bandet da jeg aldri fikk muligheten til å se de live. Nå regner jeg med at det blir en feit turné arrangert neste år, da skal man få tak i billetter!

Har også fått tak i fire CDer av Kaizers nå i det siste etter at interessen for å samle fysisk musikk tikket inn, blant annet plata "Våre demoner", som de bare trykket opp i 10.000 eksemplarer. Fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Stimann skrev (35 minutter siden):

Har noe uoppgjort med bandet da jeg aldri fikk muligheten til å se de live. Nå regner jeg med at det blir en feit turné arrangert neste år, da skal man få tak i billetter!

Bare å glede seg! Noe av det beste jeg har sett live. Tror jeg har 12-15 konserter med de. Alt fra 2002 til Roskilde og Spektrum og Operaen. Det var spesielt magisk i de tidligere dagene, da de virkelig var et skrangleorkester. Likevel gøy å se hvor store de ble! 

Dette her er strålende moro. Leste om folk som fikk hint med Ompa-jubileet for et år sida, for deretter å motta en pakke på døra for et par uker sida. Helt konge med sånne planer! 

Endret av Revie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Revie skrev (4 minutter siden):

Bare å glede seg! Noe av det beste jeg har sett live. Tror jeg har 12-15 konserter med de. Alt fra 2002 til Roskilde og Spektrum og Operaen. Det var spesielt magisk i de tidligere dagene, da de virkelig var et skrabgleorkester. Likevel gøy å se hvor store de ble! 

Samboeren har også sett de et par ganger, blant annet i Operaen. Greit misunnelig på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...