Gå til innhold

Anmeldelse: Victoria 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært avventende til dette spillet, til tross for at jeg spilte Victoria 2 og Hoi 1-4. Grunnen er, som du selv er inne på, den enkle tilnærmingen Paradox har valgt til krigføringen.

Men når jeg ser 9/10 kommer kjøpelysten.

Kunne anmelder utdypet litt om tutorial (lærer tutorial deg tilstrekkelig til å spille?) og hvor vanskelig/enkelt det er å lære spillet? Merker at jeg ikke har samme tålmodighet og lyst til å lære dype mekanikker som jeg en gang hadde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev:

Jeg har vært avventende til dette spillet, til tross for at jeg spilte Victoria 2 og Hoi 1-4. Grunnen er, som du selv er inne på, den enkle tilnærmingen Paradox har valgt til krigføringen.

Men når jeg ser 9/10 kommer kjøpelysten.

Kunne anmelder utdypet litt om tutorial (lærer tutorial deg tilstrekkelig til å spille?) og hvor vanskelig/enkelt det er å lære spillet? Merker at jeg ikke har samme tålmodighet og lyst til å lære dype mekanikker som jeg en gang hadde.

Så ihvertfall ign likte tutorial-konseptet ganske godt. Synes selv med de drøye to timene jeg har fått inn i det at "tell me why" gir en grei innføring i de viktigste systemene. Som en som har spilt en del paradox-spill (EU4, HOI4 og CK2 og litt CK3) vil jeg si at hittil er tutorialen i Victoria 3 faktisk bra og, i motsetning til tidligere paradox-spill, noe som jeg faktisk anbefaler å bruke.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...