Sharpings Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 Er det slik at det kun er de telefonene som offisielt støttes av operatørene som kan benytte e-sim? Jeg spør fordi jeg kjøpte for moro skyld en Rakuten Mini mens jeg var i Japan for 200 kr. Kjøpte den mest fordi jeg var nysgjerrig, og har rett og slett blitt litt imponert over telefonen. Den støtter ikke vanlig sim-kort, men benytter seg av e-sim. Er det noen som har erfaring med å bruke e-sim på telefon som ikke offisielt støttes?
NorsknRev Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Kan du ikke bare sjekke på nice.no? Sånn i første omgang, altså. Edit: sjekket hos Telenor, og det så i første omgang ikke ut til at det var noen begrensning. I hvert fall ikke før jeg gikk til bestilling. Endret 7. oktober 2022 av Bäcker
Sharpings Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter Skrevet 7. oktober 2022 Bäcker skrev (4 minutter siden): Kan du ikke bare sjekke på nice.no? Sånn i første omgang, altså. Nice.no? Da jeg skrev inn den adressen kom jeg til en side som driver med noe helt annet. Så hva mener du her? 1
NorsknRev Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 Nicemobil.no Det er nok flere enn meg som har bomma der... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå