Gå til innhold

Her er verdas kraftigaste skjermkort


Anbefalte innlegg

Det som hovedsaklig styrer prisen er nok (forventet) etterspørsel vil jeg tro, og ikke så mye utviklingskostnader, pris på tidligere modeller o.l. Så lenge en stor nok andel av gamere (helst) vil ha "alt på max" og/eller høyere fps, og at for mange (de fleste?) er et gamingkort synonymt med et nvidia -80 eller -90 (kanskje til nød et -70) så blir prisene deretter. Da vil de vel (etter hvert) antakelig ende opp litt under "skjæringspunktet" for når folk begynner å vurdere alternativer eller ikke synes det er verdt det og fortsette med det de har.
Så kommer jo evt. etterspørsel fra minere o.a. i tillegg ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg nylig ny prebuilt (ho omen 45L, 3090, 12gen intel, 64gb ram. Kosta 24K. Samsung neo G9 monitor, kosta 12K,,, og har ikke angret et sek! Man betaler det man selv mener man får glede og utbytte av. Om man er happy med 1080P/1440p/4K osv, så supert.

Slutt å kalle folk idioter fordi de bruker sine EGNE penger på det som er lidenskapen/hobbyen sin. Har en kompis som har vin og Cognac til flere 100K - andre som bruker alt av penger på fotballturer..

Der det er lideskap i folk, vil det alltid være et marked for prisstigning. Så lenge det er innenfor lovens rammer, er det slik fri kapitalisme fungerer. Om man slenger fra seg kommentarer som at : "Det vil alltid være idioter osv som kjøper" - så sørg pokker meg for at du kan gjøre opp eget regnskap med kloke veloverveide kjøp👍🏾

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...