Gå til innhold

Hva er en bra Nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Nikolai skrev (2002-03-09 10:35):

Er det noen her som kan si meg hva en bra Nettbutikk er.

Hva er det som er viktigst?

Pris

Service

Funksjonaliteter på Nettbutikken

Rask levering




Personlig synes jeg at pris servise og levering er det viktigste. Funksjonalitet på selve web-siden er ikke så spess viktig, ikke så lenge man får vite det man vil om selve produktet.

Lenke til kommentar

det som da er viktig er jo at dem har "nok" på lager. at det har godt sortiment å velge mellom.. ryddighet og god info på sidene er jo oxo ett pluss, hvem gidder vel å kjøpe fra websider som ser ut som en dass. er uryddig og har null funksjonalitet, god info om produktet er oxo viktig samt med god service og support..,

men dette er mitt syn på en bra webshop andre mennesker har forskjelligt syn på saken..

 

 

 

Housey

Lenke til kommentar

Er jeg ikke helt med, Nikolai?

Jeg registerer at du har endret til

 

"- Reklamasjon

Dersom annet ikke er skriftlig avtalt, selges produktene med 24 måneders reklamasjonsfrist for feil/mangler."

 

på nettbutikken din nå.

(datasenteret.no, for de som ikke har skjønt det)

Tilfeldig at du endret akkurat nå?

Jeg tror ikke det.

Lenke til kommentar

Hvis man gidder å lese spørsmålet, så ser man da helt klart at her er det da ikke snakk om noen form for reklame.

 

Det er et ærlig spørsmål, om hva folk mener er viktig på en e-handel, og verken mer eller mindre.

 

Hvis noen ser på dette som reklame ( det er da ikke nevnt noe navn her ), så har jeg misoppfattet hva reklame er.

 

Ellers er det bra rart at IN-D kun har svart på 3 innlegg her, og alle er angrep på meg. Lurer egentlig på hva slags person dette er.

Lenke til kommentar

Nei det er ikke reklame men markedundersøkelse på diskusjonforum uten å oppgi hvor du kommer fra og hvorfor du spør om dette. Altså, ved å utelatte å nevne dette tror alle du er vanlig person som lurer på noe privat.Bedrageri kanskje ?

IN-D har faktisk gjort deg bjørnetjeneste ved å fortelle deg dette istedet for å gi beskjed til myndighetene så du burde takke for det.

Lenke til kommentar

Hva i all verden er dette.

Er det virkelig noen som mener at man skal oppgi hvorfor man stiller spørsmål i et forum?

 

Trodde at forum var til for å få andres mening om ting man var lurte på.

 

Mulig jeg tar feil, så vis jeg på en eller annen måte har skrevet noe som forarger eller irritere noen beklager jeg det på det sterkeste.

 

Satser på at det kommer noen fornuftige svar og veiledning isteden for at personer skal gå til angrep på ens innlegg.

Lenke til kommentar

Hallo, alle sammen.

 

Jeg ser klart å tydlig at Nikolai skulle ha gitt opplysninger om hvem han er og hvilken interesser han har. Men utifra omstendighetene så er jo spørsmålene han stilte reelle nok.

 

Forøvrig er det jeg som er ansvarlig for datasenteret.no. Og jeg vil ikke blande meg inn i en diskusjon om våre konkurrenter. Men jeg ser at det er mange tips å fange opp her, å det takker jeg for.

 

PS: Det er jeg som er ansvarlig for betingelsen på datasenteret.no. Takk for korreksjonen, som nevnt er dette allerede endret.

 

 

 

Ha fortsatt en god dag.

 

Mvh

 

Are C.

 

[ Denne Melding var redigert av: Are C. på 2002-03-10 11:13 ]

Lenke til kommentar

''Satser på at det kommer noen fornuftige svar og veiledning isteden for at personer skal gå til angrep på ens innlegg.''

Nikolai:

Hvis du forsto inlegget mitt som ikke fornuftig angrep har du kanskje et kommunikasjon problem. Det er bare en vinkling som lovhåndshevere pleier å bruke. Med andre ord er det ikke viktig hva du mente med dette men hvordan kan det oppfattes.Jeg tror ikke det er noen her som mener at du var sleip eller noe men heller uvitende siden det er forskjell på å leke og drive butikk.

Lenke til kommentar

Klare retningslinjer er en fordel i alle diskusjoner. Spesielt i forum der man ikke ser de man diskuterer med er det viktig å være sikker på at det ikke er alternative motiver bakom diskusjonen.

 

Hvis bedrifter blander seg inn i privatpersoners diskusjoner er dette uheldig. Det spiller egentlig ingen rolle hva motivet er. Å reklamere eller samle informasjon om hvordan man skal posisjonere seg er i mine øyne like uheldig.

 

Hvis man med en gang redegjør for sin bakgrunn og motiver har man klargjort nødvendige retningslinjer for diskusjonen.

 

I dette forumet har det flere ganger vært innom bedrifter som på en eller annen måte har blandet seg inn i privatpersoners diskusjoner. Motivene har vært ulike men alle har en felles nevner og det er å høste fordeler. Å samle inn informasjon for å vite hva konsumenter liker ved nettbutikker i et forum der alle har samme preferanser er en gullgruve. Selekteringen av konsumenter er ferdig fordi man vet at alle ved forumet har en klar oppfatning.

 

Jeg synes at de som ikke klarer å skille foretningsvirksomhet og privatpersoners diskusjoner fra hverandre bør logge av dette forumet for godt. I det minste bør de opplyse i signaturen hva slags bedrift de representerer.

 

Yoda

Lenke til kommentar

Takker for svaret fra Yoda. Det er slike svar som får folk til å skjønne.

Det kan man se ved at jeg ikke heller nevnte noe om datasenteret.no i spørsmålet.

 

Grunnen til spørsmålet er retten å sletten av interesse da jeg setter opp forskjellige løsninger, og er da selvfølgelig interesert i å finne ut hva jeg skal sette fokus på.

 

Det er også riktg at jeg har med datasenteret.no og gjøre.

 

Jeg endrer nå profilen min slik at alle kan se hvor jeg kommer fra. Slik at ingen skal misforstå dette senere.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-10 11:52, Nikolai skrev:

Takker for svaret fra Yoda. Det er slike svar som får folk til å skjønne.

Det kan man se ved at jeg ikke heller nevnte noe om datasenteret.no i spørsmålet.


Grunnen til spørsmålet er retten å sletten av interesse da jeg setter opp forskjellige løsninger, og er da selvfølgelig interesert i å finne ut hva jeg skal sette fokus på.


Det er også riktg at jeg har med datasenteret.no og gjøre.


Jeg endrer nå profilen min slik at alle kan se hvor jeg kommer fra. Slik at ingen skal misforstå dette senere.



 

Jepp, helt greit.

*legger mail-bomberen ifra seg*

Du skjoenner, folk her er kanskje litt opphissa i forbindelse med:

1. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=12741&forum=78

--->LES OG LE!<---

2. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=18359&forum=60

3. Og denne saken med komplett.no som selger brukte deler med private data paa som fremdeles ulmer.

 

Uansett, det burde vaert et punkt i retningslinjene om at folk som henvender seg paa vegne av bedrift anmodes om aa identifisere seg i signaturen.

 

Saa spiller man med aapne kort og slipper aa faa pepper eller bli misoppfattet.

Lenke til kommentar

Vi skjønner tegninga.

 

Dette er bare mitt 2 innlegg, men vil alltid oppgi min profil.

Ser også at min kompanjong har gjort dette. Fornuftig av han. Ellers er dette artige sider, der vi man fanger opp de utroligste tips.

 

Ha en fortrefflig søndagskveld.

Lenke til kommentar

Nikolai har nok tatt hintet nå, men jeg tillater meg likevel å sitere fra en annen tråd i forumet.

Nikolai skriver:

 

"Jeg foreslår at du tar en titt på http://www.datasenteret.no

Den er helt nystartet, så det er ikke sikkert at de har alle komponentene du er ute etter nå, men det kommer sikkert innen du skal handle.

( de har også et eget forum hvor man kan legge igjen spørsmål og hjelpe andre )."

 

( http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...tart=0&replies= )

 

Er dette også en markedsundersøkelse, Nikolai? :smile:

 

 

[ Denne Melding var redigert av: In-D på 2002-03-10 21:16 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...