Gå til innhold

Utestengt fra freakforum


Anbefalte innlegg

Freak forum, skal vel være ett forum du kan si det meste, men opplever det motsatte.

 

Skrev i en ny tråd… Helt hypotetisk, en MANN som mener han er en transkvinne, er dømt for overgrep på unge jenter tidligere, skal HAN få lov til å dusje sammen med din datter på for eksempel frognerbadet, min konto ble stengt på 2min

 

Er det virkelig ikke godtatt å ta opp den problemstillingen?

Endret av Øystein
Hentet tilbake fjernet innhold.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å vite noe om situasjonen, så antar jeg at du ble blokkert fordi du ikke snakket samme språk som de som styrer der. Jeg kan oversette for deg:

-En kvinne er dømt for overgrep på unge jenter tidligere, skal hun få lov til å dusje sammen med din datter på for eksempel frognerbadet?

Med oversettelsen over som de pent må akseptere, så vil de ikke ha noen unnskyldning for å blokkere deg, og heller ikke noe å kritisere vedrørende hvilket språk du bruker. Hvis f.eks noen spør deg: "Hva mener du med en kvinne dømt for overgrep på jenter?" Så kan du svare: "Jeg mener en kvinne som er dømt for overgrep på jenter. Hva er det du ikke forstår?" Nekte å foklare på noen som helst annen måte, og følge opp med henvisninger til forskjellige båser (transfob, etc) hvis de fremdeles ikke vil godta det du tidligere har sagt. Da holder du deg kanskje innenfor deres språk hele veien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til Kastet ut fra freak forum
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...