Gå til innhold

YouTube fjerner misvisende videoer om abort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nysgjerrig på hva dette egentlig innebærer i praksis. Tenkte umiddelbart at "videoer som fremmer utrygge hjemmeaborter" var snakk om "gjør det selv" filmer men etter å ha lest på nytt antar jeg det ikke er tilfelle, så kunne vært interessant å se eksempler på hva slags filmer det i praksis er snakk om. 

Lenke til kommentar
Vel jeg tenker bare hvordan facebook merker "fake news" ... noe dem har bommet ganske mye på .. På samme sia så bommer jo YT på mye annet også når dem demonotize folk ,, gi folk strikes eller stenger dem ute. Problemet er ingen kan ser alt, i tillegg kommer det personlig biased. Jeg har for eksempelt kranglet på twitter med folk som menner at man burde tar abbort til niende månede fordi det er dems kropp og seie det er hatfull ytring og ikke hver enige med dem ... Sånne personer kan også sitte å bestemmer hva som er "falske abort " videoer. Jeg tror ikke som alt annet at dette vil fungere eller fungere godt på noe som helst måte egentlig .
Lenke til kommentar
Vel jeg tenker bare hvordan facebook merker "fake news" ... noe dem har bommet ganske mye på .. På samme sia så bommer jo YT på mye annet også når dem demonotize folk ,, gi folk strikes eller stenger dem ute. Problemet er ingen kan ser alt, i tillegg kommer det personlig biased. Jeg har for eksempelt kranglet på twitter med folk som menner at man burde tar abbort til niende månede fordi det er dems kropp og seie det er hatfull ytring og ikke hver enige med dem ... Sånne personer kan også sitte å bestemmer hva som er "falske abort " videoer. Jeg tror ikke som alt annet at dette vil fungere eller fungere godt på noe som helst måte egentlig .
Lenke til kommentar
Vel jeg tenker bare hvordan facebook merker "fake news" ... noe dem har bommet ganske mye på .. På samme sia så bommer jo YT på mye annet også når dem demonotize folk ,, gi folk strikes eller stenger dem ute. Problemet er ingen kan ser alt, i tillegg kommer det personlig biased. Jeg har for eksempelt kranglet på twitter med folk som menner at man burde tar abbort til niende månede fordi det er dems kropp og seie det er hatfull ytring og ikke hver enige med dem ... Sånne personer kan også sitte å bestemmer hva som er "falske abort " videoer. Jeg tror ikke som alt annet at dette vil fungere eller fungere godt på noe som helst måte egentlig .
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...